- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowana oferta
Witam. Aktywowalem dzis usluge rozmowy do wszystkich i 15 gb na mies. za 30 zl. A po godz dostalem info ze usluga sie zakonczyla. Prosze o info dlaczego tak sie stalo. Dzieki. dolacze screena jak mi sie uda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowana oferta
Może miałeś aktywną inną wersję usługi.
Najlepiej wpisz kod *101*1# na klawiaturze i wykonaj połączenie. Tym kodem sprawdzisz czy pakiet jest aktywny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowana oferta
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Anulowana oferta
@kristofff jakie obecnie masz pakiety uruchomione na swoim numerze najprościej sprawdzisz w aplikacji Mój Orange 4.15.
Przyczyny wyłączenia pakietu to:
- błąd systemowy lub nie przetworzenie danych.
- został wyłączony poprzedi pakiet i SMS-y przyszły w nieprawidłowej kolejności.
- anulowanie pakietu po przez wysłanie SMS-a z rezygnacją.
Po SMS-ach można wnioskować, że wcześmiej był włączony pakiet na 5 dni, następnie został włączony pakiet na 31 dni, więc pewnie poprzedni został z automatu wyłączony.
Pewnie pakiet za 30 PLN dalej jest aktywny. Sprawdzisz to w apce Mój Orange 4.15 lub na koncie na stronie internetowej.