Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Anulowana oferta

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 1
  • 2
  • 0

Anulowana oferta

Witam. Aktywowalem dzis usluge rozmowy do wszystkich i 15 gb na mies. za 30 zl. A po godz dostalem info ze usluga sie zakonczyla. Prosze o info dlaczego tak sie stalo. Dzieki. dolacze screena jak mi sie uda.


Capture+_2020-04-13-08-11-37.png
3 ODPOW. 3
Highlighted

Poziom 30, Ekspert
  • 2060
  • 1877
  • 81

Anulowana oferta

Może miałeś aktywną inną wersję usługi.

Najlepiej wpisz kod *101*1# na klawiaturze i wykonaj połączenie. Tym kodem sprawdzisz czy pakiet jest aktywny.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 27574
  • 18399
  • 1217

Anulowana oferta

Sms otrzymany o 8:10 informuje o tym że inny pakiet skończył się poprzedniej nocy o północy.
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 7219
  • 11580
  • 210

Anulowana oferta

@kristofff jakie obecnie masz pakiety uruchomione na swoim numerze najprościej sprawdzisz w aplikacji Mój Orange 4.15.

 

Przyczyny wyłączenia pakietu to:

  • błąd systemowy lub nie przetworzenie danych.
  • został wyłączony poprzedi pakiet i SMS-y przyszły w nieprawidłowej kolejności.
  • anulowanie pakietu po przez wysłanie SMS-a z rezygnacją.

Po SMS-ach można wnioskować, że wcześmiej był włączony pakiet na 5 dni, następnie został włączony pakiet na 31 dni, więc pewnie poprzedni został z automatu wyłączony.

 

Pewnie pakiet za 30 PLN dalej jest aktywny. Sprawdzisz to w apce Mój Orange 4.15 lub na koncie na stronie internetowej.