- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam.
posiadam nową umowę na internet domowy z Livboxem 2.0. Do dnia 10.03.2018 r. internet działał bez zastrzeżeń, mimo, że posiadałam stary router podłączyłam nowy.
Od 10.03.2018 r. nie mogę korzystać z Internetu domowego - na komputerze wyskakuje informacją, że "wykryliśmy błąd podczas próby połączenia z Internetem" i ukazuje się instrukcja jak prawidłowo podłączyć ruter. wpisywałam w zakładkę adres konfiguracyjny wskazany w instrukcji jednak nie ma w górnym prawym rogu opcji login i hasło abym mogła się zalogować. po kilku samodzielnych odświeżeniach strony wyskakuje możliwość zalogowania poprzez wpisania login do skrzynki Neostrady i hasła. mimo prawidłowego wpisywania znowu przekierowuje do strony z informacją o błędzie. ponownie zarejestrować usługi nie mogę gdyż wyskakuje informacja, że albo umowa nie jest umową na Neostradę a jak wpisuje nr tel wyskakuje, że jest już zarejestrowana. Wykonałam już próbę resetu routera ale dale ten sam problem. Dodam, że dostałam smsa, że można już korzystać z usługi. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu z Livebox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu z Livebox 2.0
Połączenie zrobione zgodnie z powyższa instrukcją po wpisaniu 192.168.1.1 w przeglądarkę dalej tem sam błąd - brak możliwości zalogowania i informacja o błędzie podczas połączenia z internetem 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu z Livebox 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak internetu z Livebox 2.0
jeśli któraś z powyższych podpowiedzi była dla Ciebie przydatna, to - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:
- jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk
Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.