Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

brak internetu z Livebox 2.0

ROZWIĄZANE

Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

brak internetu z Livebox 2.0

Witam.

posiadam nową umowę na internet domowy z Livboxem 2.0. Do dnia 10.03.2018 r. internet działał bez zastrzeżeń, mimo, że posiadałam stary router podłączyłam nowy.

Od 10.03.2018 r. nie mogę korzystać z Internetu domowego - na komputerze wyskakuje informacją, że "wykryliśmy błąd podczas próby połączenia z Internetem" i ukazuje się instrukcja jak prawidłowo podłączyć ruter. wpisywałam w zakładkę adres konfiguracyjny wskazany w instrukcji jednak nie ma w górnym prawym rogu opcji login i hasło abym mogła się zalogować. po kilku samodzielnych odświeżeniach strony wyskakuje możliwość zalogowania poprzez wpisania login do skrzynki Neostrady i hasła. mimo prawidłowego wpisywania znowu przekierowuje do strony z informacją o błędzie. ponownie zarejestrować usługi nie mogę gdyż wyskakuje informacja, że albo umowa nie jest umową na Neostradę a jak wpisuje nr tel wyskakuje, że jest już zarejestrowana. Wykonałam już próbę resetu routera ale dale ten sam problem. Dodam, że dostałam smsa, że można już korzystać z usługi. Bardzo proszę o pomoc i wyrozumiałość Emotikon: Szczęśliwy

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

brak internetu z Livebox 2.0

Jeśli problem jest przy wpisywaniu danych rejestracyjnych to warto skontaktować się z BOK. Domyślnie po wpisaniu danych rejestracyjnych powinno samo ustawić Ci poprawne dane w ramach opcji plug& play.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

6 ODPOW. 6

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

brak internetu z Livebox 2.0

Skontaktuj się z BOK http://orange.pl/kontakt

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3172
  • 7289
  • 131

brak internetu z Livebox 2.0

Sprawdź podłączenie zgodnie z tym co jest TUTAJ.

 

Konfiguracja połączenia - TUTAJ.

 


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 3
  • 0
  • 0

brak internetu z Livebox 2.0

Połączenie zrobione zgodnie z powyższa instrukcją po wpisaniu 192.168.1.1 w przeglądarkę dalej tem sam błąd - brak możliwości zalogowania i informacja o błędzie podczas połączenia z internetem 😞

 


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32257
  • 35803
  • 1364

brak internetu z Livebox 2.0

Jeśli problem jest przy wpisywaniu danych rejestracyjnych to warto skontaktować się z BOK. Domyślnie po wpisaniu danych rejestracyjnych powinno samo ustawić Ci poprawne dane w ramach opcji plug& play.

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3172
  • 7289
  • 131

brak internetu z Livebox 2.0

Połączenie za pomocą kabla czy WiFi ? Dopytaj na CZACIE czy jest sygnał.

 

A możesz sprawdzić odpowiednie podłączenie do portów - INFO


Zespół Nasz Orange
  • 2798
  • 10466
  • 149

brak internetu z Livebox 2.0

@Darcia

jeśli któraś z powyższych podpowiedzi była dla Ciebie przydatna, to - śmiało! - oznacz ją :). Szczegóły poniżej:

Pokaż szczegóły
  • jeśli założyłeś temat i pojawiła się dobra odpowiedź lub rozwiązanie - oznacz najlepszą odpowiedź klikając w przycisk 4.png 
    Podziękujesz w ten sposób osobie, która pomogła i pomożesz osobom, które będą miały podobne pytanie.