Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi

ROZWIĄZANE

Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 16
  • 0

Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi

Witam,

podczas powodzi zalało mi router Funbox 2 i kostaka/filtr VDSL podpięte do kabla telefonicznego. Proszę was o poradę co zrobić aby się nie narazić na większe koszta.

Czy jeżeli pójdę z tym sprzętem do punktu obsługi to wymienią mi go bez problemu? A jeżeli nie to czy mogę zamiast niego podłączyć własny który bym zakupił (używany)? Ewentualnie czy widzicie szanse ze jak wyczyszczę elektronikę i wysuszę to sprzęt bedzie chodził (nie naruszę plomb)?

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14159
  • 58227
  • 705

Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi

@timtim Z tego co wiem w przypadku klęsk żywiołowych (udowodnionych, bo przecież teren objęty klęską) wszelaki sprzęt nie dość, że podlega bezpłatnej wymianie, to jeszcze w przypadku utraty nie wystawiane są obciążenia za jego brak. To nie wina użytkownika, że jego dom został objęty powodzią...Taki zalany sprzęt do niczego już sie nie nadaje.

Operator jest elastyczny w tych przypadkach (jak i np w przypadku zgłoszonej kradzieży-włamania, czy pożaru). Problem może być z kostką, ale trzeba wezwać technika i zweryfikować stan linii po usunięciu szkód. On sobie poradzi...

P.S. Funboxa nie próbuj kupować na wolnym rynku, bo te modemy są własnością Operatora i to nielegalne.

Swój własny, alternatywny możesz spróbować podłączyć, ale i tak musisz dobrać model do usługi, skonfigurować itp...A co do FB, to  musisz zgłosić jego uszkodzenie i wymienić na inny, nawet jakbyś go nie używał.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4

Poziom 29, Znawca Przestworzy
  • 2319
  • 12852
  • 61

Zalany router Funbox 2 i kosta VDSL podczas powodzi

Zalany router zwrócić i nie powinno być kosztów, nie suszyć go bo to nic nie da, powinni wymienić jeśli powódź była bez problemów 😎

Zrobić zgłoszenie telefonicznie do Orange, nie kupować nic, najlepiej jakby technik przyjechał i wszystko sprawdził 😃


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14159
  • 58227
  • 705

Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi

@timtim Z tego co wiem w przypadku klęsk żywiołowych (udowodnionych, bo przecież teren objęty klęską) wszelaki sprzęt nie dość, że podlega bezpłatnej wymianie, to jeszcze w przypadku utraty nie wystawiane są obciążenia za jego brak. To nie wina użytkownika, że jego dom został objęty powodzią...Taki zalany sprzęt do niczego już sie nie nadaje.

Operator jest elastyczny w tych przypadkach (jak i np w przypadku zgłoszonej kradzieży-włamania, czy pożaru). Problem może być z kostką, ale trzeba wezwać technika i zweryfikować stan linii po usunięciu szkód. On sobie poradzi...

P.S. Funboxa nie próbuj kupować na wolnym rynku, bo te modemy są własnością Operatora i to nielegalne.

Swój własny, alternatywny możesz spróbować podłączyć, ale i tak musisz dobrać model do usługi, skonfigurować itp...A co do FB, to  musisz zgłosić jego uszkodzenie i wymienić na inny, nawet jakbyś go nie używał.


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 2
  • 16
  • 0

Zalany router Funbox 2 i kosta VDSL podczas powodzi

Wielkie dzięki. To bardzo ułatwia sprawę 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19542
  • 56537
  • 768

Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi

@timtim router nie jest Twoją własnością tylko operatora, więc jeśli spotkała Cię taka sytuacja, to wymiana w salonie na sprawny.