- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
podczas powodzi zalało mi router Funbox 2 i kostaka/filtr VDSL podpięte do kabla telefonicznego. Proszę was o poradę co zrobić aby się nie narazić na większe koszta.
Czy jeżeli pójdę z tym sprzętem do punktu obsługi to wymienią mi go bez problemu? A jeżeli nie to czy mogę zamiast niego podłączyć własny który bym zakupił (używany)? Ewentualnie czy widzicie szanse ze jak wyczyszczę elektronikę i wysuszę to sprzęt bedzie chodził (nie naruszę plomb)?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@timtim Z tego co wiem w przypadku klęsk żywiołowych (udowodnionych, bo przecież teren objęty klęską) wszelaki sprzęt nie dość, że podlega bezpłatnej wymianie, to jeszcze w przypadku utraty nie wystawiane są obciążenia za jego brak. To nie wina użytkownika, że jego dom został objęty powodzią...Taki zalany sprzęt do niczego już sie nie nadaje.
Operator jest elastyczny w tych przypadkach (jak i np w przypadku zgłoszonej kradzieży-włamania, czy pożaru). Problem może być z kostką, ale trzeba wezwać technika i zweryfikować stan linii po usunięciu szkód. On sobie poradzi...
P.S. Funboxa nie próbuj kupować na wolnym rynku, bo te modemy są własnością Operatora i to nielegalne.
Swój własny, alternatywny możesz spróbować podłączyć, ale i tak musisz dobrać model do usługi, skonfigurować itp...A co do FB, to musisz zgłosić jego uszkodzenie i wymienić na inny, nawet jakbyś go nie używał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zalany router Funbox 2 i kosta VDSL podczas powodzi
Zalany router zwrócić i nie powinno być kosztów, nie suszyć go bo to nic nie da, powinni wymienić jeśli powódź była bez problemów 😎
Zrobić zgłoszenie telefonicznie do Orange, nie kupować nic, najlepiej jakby technik przyjechał i wszystko sprawdził 😃
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@timtim Z tego co wiem w przypadku klęsk żywiołowych (udowodnionych, bo przecież teren objęty klęską) wszelaki sprzęt nie dość, że podlega bezpłatnej wymianie, to jeszcze w przypadku utraty nie wystawiane są obciążenia za jego brak. To nie wina użytkownika, że jego dom został objęty powodzią...Taki zalany sprzęt do niczego już sie nie nadaje.
Operator jest elastyczny w tych przypadkach (jak i np w przypadku zgłoszonej kradzieży-włamania, czy pożaru). Problem może być z kostką, ale trzeba wezwać technika i zweryfikować stan linii po usunięciu szkód. On sobie poradzi...
P.S. Funboxa nie próbuj kupować na wolnym rynku, bo te modemy są własnością Operatora i to nielegalne.
Swój własny, alternatywny możesz spróbować podłączyć, ale i tak musisz dobrać model do usługi, skonfigurować itp...A co do FB, to musisz zgłosić jego uszkodzenie i wymienić na inny, nawet jakbyś go nie używał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zalany router Funbox 2 i kosta VDSL podczas powodzi
Wielkie dzięki. To bardzo ułatwia sprawę
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Zalany router Funbox 2 i kostka VDSL podczas powodzi
@timtim router nie jest Twoją własnością tylko operatora, więc jeśli spotkała Cię taka sytuacja, to wymiana w salonie na sprawny.