Zachowanie Funboxa 3.0 prawidłowe, a internetu nie ma - od czego zacząć diagnozę?


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 8
  • 25
  • 0

Zachowanie Funboxa 3.0 prawidłowe, a internetu nie ma - od czego zacząć diagnozę?

Przypadek u teściów. Funbox 3.0, wszystkie lampki kontrolne świeca się na zielono a internetu nie ma zarówno na wifi jak i kablu. Infolinia twierdzi, że z ich strony wszystko jest ok. Wieczorem tam jadę, od czego zacząć? 

 

________________
* Doprecyzowałem temat wątku – moderator Michał

3 ODPOW. 3

Poziom 43, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 21768
  • 63573
  • 862

Zachowanie Funboxa 3.0 prawidłowe, a internetu nie ma - od czego zacząć diagnozę?

@Ljuboja92 najlepiej sprawdzić po zalogowaniu do routera parametry linii, czy router jest zalogowany do sieci Orange.

Potem wykonać ewentualne ponowne uruchomienie routera. Jak nie pomoże, to restart do fabryki. Jeśli linia pracuje prawidłowo, to po około 5 minutach router powinien się połączyć z siecią na nowym haśle. 


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 8796
  • 35704
  • 298

Zachowanie Funboxa 3.0 prawidłowe, a internetu nie ma - od czego zacząć diagnozę?


@Ljuboja92napisał(-a)

Przypadek u teściów. Funbox 3.0, wszystkie lampki kontrolne świeca się na zielono a internetu nie ma zarówno na wifi jak i kablu. Infolinia twierdzi, że z ich strony wszystko jest ok. Wieczorem tam jadę, od czego zacząć? 


To jest niemożliwe. Wobec tego ruter musi być w stanie "niestandardowym". Trzeba go sprowadzić na właściwe tory. "Wyłącz - odczekaj - włącz" powinno sprawę załatwić.

 

Oczywiście najpierw upewnij się co do faktów: czy faktycznie nie ma połączenia z internetem, bo może tylko jakiś jeden określony serwis w samym internecie ma awarię (na co nic nie poradzisz).

 


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 3088
  • 16272
  • 81

Zachowanie Funboxa 3.0 prawidłowe, a internetu nie ma - od czego zacząć diagnozę?

@Ljuboja92 na początek to wyłącz Fun Box 3.0 i włącz ponownie, jak nie pomoże to ustawienia fabryczne, jak nadal nie będzie internetu, to zgłosić na infolinii i wymienić Fun Box, nie ma co grzebać w ustawieniach, bo istnieje opcja, że jest jakaś usterka w nim.