Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Podczas instalacji światłowodu technicy zamiast zaoferowanego i zamówionego FunBox 3.0 zainstalowali (nie informując mnie że montują coś innego) FunBox 2.0 (odzielny ONT + zasilacz więc kilka niepotrzebnych kabli więcej).
Nie zorientowany podpisałem protokół odbioru sprzętu. Co robić aby zamienić FunBox 2.0 na FunBox 3.0, bo telefoniczne reklamacje odnoszą słaby skutek.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25625
  • 14913
  • 1146

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A jaką masz technologię światłowodu? to pełne FTTH czy MoCA czy coś innego?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

FTTH

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25625
  • 14913
  • 1146

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A co ustaliles ze sprzedawcą? A co miałeś napisane jako uzasadnienie negatywnego rozpatrzenia reklamacji?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Na ponaglenia dział reklamacji odpowiada, że otrzymam odpowiedź pisemną (podobno nie wszędzie FunBox 3.0 działa) ale ja podejrzewam, że to próba pozbycia się przez techników  przestarzałego sprzętu. To przedstawiciel Orange zadzwonił do mnie z propozycją zainstalowania światłowodu w konfiguracji z FunBox 3.0 więc wiedział gdzie mieszkam i jakie są parametry światłowodu do którego jestem podłączony.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25625
  • 14913
  • 1146

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Jeśli w danej lokalizacji są możliwości techniczne na funbox 3, to technicy mają parcie z góry na wydawanie 3. Poza tym ich pracę ktoś kontroluje i duży odsetek wydań dwójki wpływa negatywnie na ocenę pracy.
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 30, Ekspert
  • 1712
  • 1721
  • 99

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

[ Edytowane ]

@piotr54 @Piotrekk85 Moim zdaniem to Orange(może nawet i sprzedawca) z jakiegoś powodu wystawiło zlecenie instalacji wraz z czynnością dostarczenia konkretnego sprzętu. Technicy mają w nosie to, jaki sprzęt dostarczają - FB2+ONT czy FB3.0.Realizują to zgodnie ze zleceniem, króre zostało im wystawione. Funboxy i tak idą na ADSLe, VDSLe, uszkodzenia. Nie trzeba sztucznie go pchać gdzie się da. Tak samo jest z dekoderami UHD88 i jeszcze innym sprzętem. 

Czy zamówienie było realizowane w salonie Orange, w salonie partnera Orange czy u sprzedawcy mobilnego ?

Jeżeli moja odpowiedź była dla Ciebie pomocna, oznacz post jako rozwiązanie lub daj lajka Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 40, Guru *****
  • 25625
  • 14913
  • 1146

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Sprzedawca ma mały wpływ na sprzęt co będzie na zleceniu. DS może wszystko zmienić przecież 😊
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 18, Komentator
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Właśnie zaczyna się trzeci tydzień braku reakcji na mą reklamację Emotikon: Szczęśliwy

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 20, Pasjonat
  • 146
  • 112
  • 3

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

@piotr54
maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.

0 Lubię to
Odpowiedz