Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Podczas instalacji światłowodu technicy zamiast zaoferowanego i zamówionego FunBox 3.0 zainstalowali (nie informując mnie że montują coś innego) FunBox 2.0 (odzielny ONT + zasilacz więc kilka niepotrzebnych kabli więcej).
Nie zorientowany podpisałem protokół odbioru sprzętu. Co robić aby zamienić FunBox 2.0 na FunBox 3.0, bo telefoniczne reklamacje odnoszą słaby skutek.

17 ODPOW. 17

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32445
  • 36820
  • 1369

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A jaką masz technologię światłowodu? to pełne FTTH czy MoCA czy coś innego?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

FTTH


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32445
  • 36820
  • 1369

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A co ustaliles ze sprzedawcą? A co miałeś napisane jako uzasadnienie negatywnego rozpatrzenia reklamacji?

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Na ponaglenia dział reklamacji odpowiada, że otrzymam odpowiedź pisemną (podobno nie wszędzie FunBox 3.0 działa) ale ja podejrzewam, że to próba pozbycia się przez techników  przestarzałego sprzętu. To przedstawiciel Orange zadzwonił do mnie z propozycją zainstalowania światłowodu w konfiguracji z FunBox 3.0 więc wiedział gdzie mieszkam i jakie są parametry światłowodu do którego jestem podłączony.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32445
  • 36820
  • 1369

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Jeśli w danej lokalizacji są możliwości techniczne na funbox 3, to technicy mają parcie z góry na wydawanie 3. Poza tym ich pracę ktoś kontroluje i duży odsetek wydań dwójki wpływa negatywnie na ocenę pracy.

Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 1785
  • 2351
  • 103

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

@piotr54 @Piotrekk85 Moim zdaniem to Orange(może nawet i sprzedawca) z jakiegoś powodu wystawiło zlecenie instalacji wraz z czynnością dostarczenia konkretnego sprzętu. Technicy mają w nosie to, jaki sprzęt dostarczają - FB2+ONT czy FB3.0.Realizują to zgodnie ze zleceniem, króre zostało im wystawione. Funboxy i tak idą na ADSLe, VDSLe, uszkodzenia. Nie trzeba sztucznie go pchać gdzie się da. Tak samo jest z dekoderami UHD88 i jeszcze innym sprzętem. 

Czy zamówienie było realizowane w salonie Orange, w salonie partnera Orange czy u sprzedawcy mobilnego ?


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32445
  • 36820
  • 1369

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Sprzedawca ma mały wpływ na sprzęt co będzie na zleceniu. DS może wszystko zmienić przecież 😊

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Właśnie zaczyna się trzeci tydzień braku reakcji na mą reklamację 🙂


Poziom 21, Odkrywca Przestworzy
  • 238
  • 323
  • 8

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

@piotr54
maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.