- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
Podczas instalacji światłowodu technicy zamiast zaoferowanego i zamówionego FunBox 3.0 zainstalowali (nie informując mnie że montują coś innego) FunBox 2.0 (odzielny ONT + zasilacz więc kilka niepotrzebnych kabli więcej).
Nie zorientowany podpisałem protokół odbioru sprzętu. Co robić aby zamienić FunBox 2.0 na FunBox 3.0, bo telefoniczne reklamacje odnoszą słaby skutek.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
Na ponaglenia dział reklamacji odpowiada, że otrzymam odpowiedź pisemną (podobno nie wszędzie FunBox 3.0 działa) ale ja podejrzewam, że to próba pozbycia się przez techników przestarzałego sprzętu. To przedstawiciel Orange zadzwonił do mnie z propozycją zainstalowania światłowodu w konfiguracji z FunBox 3.0 więc wiedział gdzie mieszkam i jakie są parametry światłowodu do którego jestem podłączony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
@piotr54 @Piotrekk85 Moim zdaniem to Orange(może nawet i sprzedawca) z jakiegoś powodu wystawiło zlecenie instalacji wraz z czynnością dostarczenia konkretnego sprzętu. Technicy mają w nosie to, jaki sprzęt dostarczają - FB2+ONT czy FB3.0.Realizują to zgodnie ze zleceniem, króre zostało im wystawione. Funboxy i tak idą na ADSLe, VDSLe, uszkodzenia. Nie trzeba sztucznie go pchać gdzie się da. Tak samo jest z dekoderami UHD88 i jeszcze innym sprzętem.
Czy zamówienie było realizowane w salonie Orange, w salonie partnera Orange czy u sprzedawcy mobilnego ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
Właśnie zaczyna się trzeci tydzień braku reakcji na mą reklamację 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0
@piotr54
maksymalny czas na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »