Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1520
  • 35

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A skąd masz takie informacje, że Orange chce się pozbyć starego sprzętu?. Jak czytam czasami te miejskie legendy to włos się na głowie jeży. Generalnie do FTTH jest FB 3.0, ale czasami jest instalowany FB 2.0 razem z tzw. wyniesionym ONT. Dlaczego powody są następujące:

- instalacja w bloku jest po koncentryku i wtedy MoCa

- masz w domu rozprowadzoną instalację po UTP

- ostatnia opcja Klient ma w domu rozprowadzone utp i nie chce aby światłowód leciał gdzieś po mieszkaniu, skoro jest instalacja w mieszkaniu.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Żaden z tych trzech wymienionych przez Ciebie warunków nie zachodzi:

1) Nie mieszkam w bloku w którym instalacja jest po koncentryku - mieszkam w domu jednorodzinnym
2 i 3 ) nie mam w domu rozprowadzonej żadnej instalacji UTP - światłowód podchodzi bezpośrednio pod modem więc mozna skorzystać z FunBox3 co oznacza o jeden zasilacz i Kabelek LAN mniej.

Poza tym zasięg wifI Funbox 2 jest beznadziejny (FunBox "przebijał" się przez dwie grube ściany FunBox 2 ma problemy z jedną. Podobnio wifi w FunBox 3 lepsze)

Pozdrawiam Piotr.


Pracuję w Orange
  • 931
  • 1520
  • 35

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Poczekaj w takim razie na decyzję reklamacyjną.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Dziś zaczynam drugi miesiąc oczekiwania na odpowiedź w sprawie tej reklamacji. Chyba z tej okazji otworzę szampana. 🙂


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32489
  • 37035
  • 1373

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Jeśli Twoje zgłoszenie jest naprawdę reklamacją (to zależy jak je sformułowałeś), to brak odpowiedzi w ciągu 30 dni oznacza że reklamacja jest rozpatrzona pozytywnie.

Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Po jakichś trzech tygodniach Otrzymałem pisemną odpowiedź, że reklamacja wpłynęła i zostanie rozpatrzona .i otrzymam odpowiedź na piśmie po miesiącu (dlaczego tak długo?)
ORANGE namawia nas na oszczędność papieru proponując elektroniczne faktury a sama z tych zdobyczy techniki nie korzysta bawiąc się w korespondencję poprzez pocztę. Można prościej wysyłając odpowiedz na mą skrzynkę mailową, której adres firma zna


Poziom 27, Znawca Przestworzy
  • 395
  • 908
  • 43

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

A czy wyrażałeś tzw. zgodę obsługową? Jeśli nie wyraziłeś zgody na wykorzystanie swojego adresu e-mail do wykorzystania go w sprawach obsługowych, nie wolno na niego wysyłać pism z odpowiedzią na reklamację, musi być wtedy wysyłana odpowiedź listowna.


Poziom 18, Badacz Przestworzy
  • 24
  • 8
  • 1

Wymiana Funbox 2.0 na Funbox 3.0

Już przestańcie wyszukiwać dziury w w całym :). wyraziłem zgodę obsługową