Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

TP-Link TD-W8950N

Proszę o odpowiedż, dlaczego ten ruter, czyli TP-Link TD-W8950N /taki doradzono mi w salonie/ muszę włączać/wyłączać z gniadka lub tylnym wyłącznikiem z prądu, inaczej dokładnie po 12 godzinach wyłącza mi sie wifi. Nikt go nie programował, ta heca dzieje się od zakończenia Światowych Dni Młodzieży, przedtem było wszystko dobrze, i zaczyna mnie to już wkurzać, to jest ruter Orange z żółtym znaczkiem kupiony w salonie Orange.

Zobacz więcej tematów oznaczonych etykietą:

0 Lubię to
Odpowiedz

Rozwiązanie:
Pracuję w Orange
  • 52
  • 18
  • 5

TP-Link TD-W8950N

[ Edytowane ]

Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych trzeba będzie ponownie wpisac dane logowania do Neostrady, login i hasło. Nie jest to nic trudnego. Ewentualnie, jeśli nie czujesz się na siłach z konfiguracją ustawień modemu, możesz poprosić o pomoc na infolinii technicznej. Obecnie do głowy przychodzi mi tylko ten wspomniany reset.

 

ŚDM raczej nie mają nic z tym wspólnego. (ale kto wie... Emotikon: Szczęśliwy )

Tak, pamiętamy tą dużą awarię. Już prędzej tutaj dopatrywałbym się przyczyny.

 

Co do sąsiada, to raczej nie moglby sie podlaczyc, jesli nie zna hasla do wi-fi, które i tak mozna zmienić.

A może po prostu do wina samego modemu?

 

Tak czy inaczej polecam kontakt z infolinia tech. Doradca poprowadzi krok po kroku, lub zarejestruje zgłoszenie uszkodzenia. Sprawdzimy też czy rozłączanie następuje ze strony modemu czy centrali.


Wszystkie odpowiedzi:
Poziom 40, Guru *****
  • 24990
  • 13324
  • 1135

TP-Link TD-W8950N

Nie wiązał bym tego z wizytą Papieża, ale kto to wie.
A czy w panelu routera zmieniałeś/aś jakieś ustawienia?
.
0 Lubię to
Odpowiedz
Konto usunięte
Nie dotyczy

TP-Link TD-W8950N

Cos dziwnego jak zachowuje się ikona WiFi w laptopie?.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 52
  • 18
  • 5

TP-Link TD-W8950N

Sprawdz w ustawieniach routera, ewentualnie (równiez w ustawieniach) wykonaj reset do ustawień fabrycznych.

0 Lubię to
Odpowiedz
Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

TP-Link TD-W8950N

Nic w ustawieniach rutera nie zmieniałam, jak ustawili mi w czerwcu spece z Orange w domu tak mam cały czas, i do ŚDM wszystko było w porządku, zaczęło się wtedy kiedy była awaria ogólnokrajowa Orange jak ktoś pamięta.

Ikona na pasku normalna jak do wifi wskazuje cały czas 75%, znika jak wyłączę rutera, po włączeniu znowu jest, nic nie miga, nie przerywa. Jedyna wada to ta, że równo po 12 godzinach od włączenia laptopa rozłącza internet, muszę wyłączać z gniazdka i po paru sekundach znowu jest. W salonie nic nie potrafią powiedzieć, do techników jeszcze nie dzwoniłam, a sama boję się zresetować ruter do ustawień fabrycznych bo nie wiem czy póżniej ustawię, wizyta fachmana z Orange to 30,-zł do rachunku Neostrady.

Co mogło się stać? Może mi sąsiad się włącza i coś przestawił,bo jest ściana działowa z mojego pokoju do niego, ale ja z nimi nie rozmawiam. Jak to sprawdzić?

A jeżeli zresetuję, to jak ustawić? Co mi radzicie?

Dziękuję za odpowiedż.

0 Lubię to
Odpowiedz
Pracuję w Orange
  • 52
  • 18
  • 5

TP-Link TD-W8950N

[ Edytowane ]

Po zresetowaniu do ustawień fabrycznych trzeba będzie ponownie wpisac dane logowania do Neostrady, login i hasło. Nie jest to nic trudnego. Ewentualnie, jeśli nie czujesz się na siłach z konfiguracją ustawień modemu, możesz poprosić o pomoc na infolinii technicznej. Obecnie do głowy przychodzi mi tylko ten wspomniany reset.

 

ŚDM raczej nie mają nic z tym wspólnego. (ale kto wie... Emotikon: Szczęśliwy )

Tak, pamiętamy tą dużą awarię. Już prędzej tutaj dopatrywałbym się przyczyny.

 

Co do sąsiada, to raczej nie moglby sie podlaczyc, jesli nie zna hasla do wi-fi, które i tak mozna zmienić.

A może po prostu do wina samego modemu?

 

Tak czy inaczej polecam kontakt z infolinia tech. Doradca poprowadzi krok po kroku, lub zarejestruje zgłoszenie uszkodzenia. Sprawdzimy też czy rozłączanie następuje ze strony modemu czy centrali.

Poziom 11, Recenzent
  • 3
  • 0
  • 0

TP-Link TD-W8950N

Witam,

bardzo dziękuję za odpowiedż.

W telefonie Samsung Galaxy J3 wifi działa bez wyłączania się, to samo na laptopie Elitebook 2730p, jedynie wyłącza się na dell inspire 3531. Muszę próbować w nim coś zmienić, a zainstalowany system w dell to linux mint 17.3, i może w nim tkwi przyczyna?

Poszukam w google jak w linuxie mint ustawić dobrze wifi, ale zaznaczam działało dobrze do lipca b.r.

 

0 Lubię to
Odpowiedz
Highlighted
Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

TP-Link TD-W8950N

Witam, mam bardzo podobny problem z tym modemem/routerem:

Otóż, nie działa prawidłowo programowanie czasu właczania-wyłączania wifi, tzw. "harmonogram".

Nie chcę, żeby wifi było dostępne w nocy dlatego zaprogramowałem dostępność od 8:00 do 23:00.

Niestety, ta funkcja częściej "nie działa" niż "działa". Przeważnie jest tak (ale nie zawsze!), że wifi wyłacza się zgodnie z programem o godz 23:00, ale nie uruchamia się automatycznie o 8:00 i muszę go uruchamiać ręcznie. Ale dla pełnego obrazu dodam, że czasem się wcale nie wyłącza, a czasem jest stale wyłaczone (!)

Podobne problemy mam z ustawieniem kontroli rodzicielskiej - tu też panuje pełna dowolność. raz działa prawidłowo, a raz pozwala naszej pociesze nie tracić czasu na naukę...

Kto wie, w czym jest problem? Modem jest prawie nowy, zawarlem umowę w maju. Wielokrotnie go już resetowałem, a nawet wgrałem ponownie oprogramowanie ze strony "Orange".

0 Lubię to
Odpowiedz