Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FUNBOX 2.0

ROZWIĄZANE
Highlighted

Poziom 4, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

FUNBOX 2.0

Witam

 

Jak zmianić szerokość pasma z 20 na 40 MHz w modemie FUNBOX 2.0

 

 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 338
  • 392
  • 24

FUNBOX 2.0

Nie ma takiego ustawienia w tym routerze

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

7 ODPOW. 7
Highlighted

Pracuję w Orange
  • 338
  • 392
  • 24

FUNBOX 2.0

Nie ma takiego ustawienia w tym routerze

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

FUNBOX 2.0

A dlaczego chcesz dokonać takiej zmiany?? Masz problem z wifi???

Highlighted

Poziom 5, Obserwator
  • 1
  • 0
  • 0

FUNBOX 2.0

Nie mogę w FunBox 2.0 spersonalizować urządzeń z systemem android (nadać nazwy, zdefiniować typ urządzenia). Jak to zrobić?

Highlighted
Konto usunięte

Nie dotyczy

FUNBOX 2.0

Zmienić na własny router ten ma problem w firmware, kiedy zostanie, wydam, nie wiadomo.

Highlighted

Poziom 40, Guru *****
  • 28107
  • 19352
  • 1237

FUNBOX 2.0

@kaps02:

Tu jest filmik dla liveboxa, ale na funboxie jest podobnie

https://youtu.be/UcgeWyQaChE
Highlighted

Poziom 36, Guru *
  • 4015
  • 6718
  • 143

FUNBOX 2.0


kaps02 napisał(-a):

Nie mogę w FunBox 2.0 spersonalizować urządzeń z systemem android (nadać nazwy, zdefiniować typ urządzenia). Jak to zrobić?


Jakiś czas temu testowałem aplikację "Mój Funbox" - link do wersji testowej, (chyba nawet alfa) i moje posty znajdziesz w wątku: https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-routery/FUT-M%C3%B3j-Funbox/td-p/656/jump-to/first-unread-message

z tego co pamiętam nazwę urządzenia zmieniłem przez komórkę - własnie dzięki testowanej aplikacji. Teraz czekam aż zostaną zrealizowane zamierzenia opisywane przez autora tematu.

Highlighted

Poziom 6, Poszukiwacz
  • 3
  • 0
  • 0

FUNBOX 2.0

odgrzeje trochę kotleta. Jak w tym routerze "zrzucić" czy też zrobić backup swoich ustawień? Wchodząc w opcje "Wsparcie" nie widzę takiej możlwiości? Można to zrobić w ogóle? Jeśli tak to jakim sposobem. Dziękuję za odpowiedź