- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam
Jak zmianić szerokość pasma z 20 na 40 MHz w modemie FUNBOX 2.0
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nie ma takiego ustawienia w tym routerze
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
A dlaczego chcesz dokonać takiej zmiany?? Masz problem z wifi???
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
Nie mogę w FunBox 2.0 spersonalizować urządzeń z systemem android (nadać nazwy, zdefiniować typ urządzenia). Jak to zrobić?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
Zmienić na własny router ten ma problem w firmware, kiedy zostanie, wydam, nie wiadomo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
kaps02 napisał(-a):Nie mogę w FunBox 2.0 spersonalizować urządzeń z systemem android (nadać nazwy, zdefiniować typ urządzenia). Jak to zrobić?
Jakiś czas temu testowałem aplikację "Mój Funbox" - link do wersji testowej, (chyba nawet alfa) i moje posty znajdziesz w wątku: https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-routery/FUT-M%C3%B3j-Funbox/td-p/656/jump-to/first-unread-message
z tego co pamiętam nazwę urządzenia zmieniłem przez komórkę - własnie dzięki testowanej aplikacji. Teraz czekam aż zostaną zrealizowane zamierzenia opisywane przez autora tematu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 2.0
odgrzeje trochę kotleta. Jak w tym routerze "zrzucić" czy też zrobić backup swoich ustawień? Wchodząc w opcje "Wsparcie" nie widzę takiej możlwiości? Można to zrobić w ogóle? Jeśli tak to jakim sposobem. Dziękuję za odpowiedź