- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartHome, a Funbox 2.0
Router posiadam w tym samym pomieszczeniu co HUB'a.
Co do urządzenia "stacjonarnego" Apple'a również posiadam (Apple TV oraz iPad'a) 🙂
Wszystkie urządzenia przywróciłem do ustawień domyślnych i na nowo sparowałem, okazuje się że wszystko zaczęło działać aż miło.
Podsumowując problem rozwiązała zmiana konfiguracji zapory sieciowej z profilu średniego na niski.
Narodziło mi się tylko jedno pytanie co do tej zapory.
Od czegoś ta zapora jednak jest, i czy mogę w bezpieczny sposób korzystać nadal z internetu w taki sam sposób po zmianie wartości na niższy.
Czy nie poniosę żadnych konsekwencji w postaci np. oczyszczenia konta bankowego.
Może i dramatyzuję, lecz przezorny zawsze ubezpieczony.
Z internetu korzystam umiejętnie, lecz staram się również chronić jak tylko mogę 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartHome, a Funbox 2.0
@KaMaZzI super, że finalnie problem został zażegnany
Co do zapory - profil niski nie filtruje/blokuje połączeń od/do sieci zewnętrznej/wewnętrznej. Jeżeli chodzi o kwestię bezpieczeństwa - zaznaczyłeś, że jesteś świadomym użytkownikiem sieci - więc nie ma się o co martwić (dodatkowo chroni Cię Cybertarcza Orange)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
SmartHome, a Funbox 2.0
Nie wiem jak bym się z tym uporał gdyby nie Wy oraz to świetnie prosperujące forum.
Ludzie niesamowicie pomocni oraz elokwentni.
Serdecznie dziękuję za zainteresowanie problemem oraz za pomoc w jego rozwiązaniu.
Pozdrawiam gorąco!
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »