10
Postów
14
Kudo
0
Rozwiązania
Orange Weteran
Druga Rocznica
Roczniak
1 like
1 odpowiedź
Pierwsze lądowanie
1 temat
12-04-2020 19:44
Czy w takiej sytuacji kierować prośbę do techników czy zwyczajnie na infolinii?
12-04-2020 19:33
Router jest bezpośrednio podłączony, bez splitera ponieważ nie używam telefonu stacjonarnego.
12-04-2020 19:26
Wszystkie odpowiednie się palą na zielono, w panelu routera jest jedynie podczas rozłączania na czerwono
12-04-2020 19:44
Czy w takiej sytuacji kierować prośbę do techników czy zwyczajnie na infolinii?
12-04-2020 19:33
Router jest bezpośrednio podłączony, bez splitera ponieważ nie używam telefonu stacjonarnego.
12-04-2020 19:26
Wszystkie odpowiednie się palą na zielono, w panelu routera jest jedynie podczas rozłączania na czerwono