- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
Hej Wam .Od pewnego czasu mam straszne problemy z routerem TP-LINK .. Mianowicie , resetuje się jakieś 30 razy dziennie sam , tracę połączenie a kiedy na nowo się uruchomi połączenie wraca .. mija kolejne 20 minut a sytuacja się powtarza i tak bez końca ..
Na Boga ... jest to irytujące ,poza tym jak pracować przy non stop resetującym się routerze ?
Może ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie mojego problemu bardzo proszę o zostawienie podpowiedzi w komentarzu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
natkaa napisał(-a):Hej Wam .Od pewnego czasu mam straszne problemy z routerem TP-LINK .. Mianowicie , resetuje się jakieś 30 razy dziennie sam , tracę połączenie a kiedy na nowo się uruchomi połączenie wraca .. mija kolejne 20 minut a sytuacja się powtarza i tak bez końca ..
Na Boga ... jest to irytujące ,poza tym jak pracować przy non stop resetującym się routerze ?
Może ktoś ma jakiś pomysł na rozwiązanie mojego problemu bardzo proszę o zostawienie podpowiedzi w komentarzu 🙂
@natkaa jedyny pomysł, któy przychodzi mi do głowy, to zanieść router do jakiegoś serwisu...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
model :TD-W89S0N
podać coś jeszcze?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
@natkaa może nie podać, ale sprawdzić czy przysługuje Ci gwarancja, a może rękojmia - oba uprawnienia są od siebie niezależne a skorzystanie z jednego z nich nie wyklucza prawa do skorzystania z drugiego.
Update. Jeżeli tak, to trzeba wiedzieć że prawo do rękojmi przysługuje konsumentowi i dochodzi się go od sprzedawcy. Natomiast co do gwarancji warto sprawdzić czy do serwisu dotrzesz łatwiej, wtedy jest szansa na szybszą naprawę... trzeba też sprawdzić w dokumentach, czy jest gdzieś w nich lista serwisów, które realizują naprawy gwarancyjne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
Tak zrobię , dziś już nie mam podejścia na szukanie papierów i sprawdzanie gwarancji ale jutro to ogarnę . W zeszłym roku jakoś w lato brałam internet więc pewnie jeszcze jest ważna gwarancja .
No cóż , bardzo dziękuję za szybką odpowiedź 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
model :TD-W89S0N takiego to jeszcze nie wyprodukowali.
To się router resetuje czy tylko połączenie na linii? To dwie różne rzeczy. Chyba chodzi o połączenie z linią to router może być sprawny, a coś tylko z linią się dzieje.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
@natkaa, znalazłaś dokumenty?
Jeżeli chodzi o moje podejście czy korzystać z gwarancji czy raczej z rękojmi, to więcej korzyści widzę w tym drugim rozwiązaniu. Wystarczy udokumentować zakup (w ramach umowy).
W ramach rękojmi klient ma prawo do:
- wymiany towaru na nowy;
- naprawy towaru;
- obniżenia ceny;
- odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.
W praktyce, w pierwszej kolejności w grę wchodzi naprawa, ale można od razu żądać obu pierwszych rozwiązań np. wymiany na nowy, gdy naprawa okaże się niemożliwa, albo nieopłacalna... Z opcji trzeciej chyba nie chcesz korzystać. Czwarta jest też nieatrakcyjna.
W piśmie reklamacyjnym kierowanym do sprzedawcy trzeba wprost napisać, że chce się skorzystać z prawa rękojmi. Przy okazji, mała podpowiedź, dostarczenie reklamowanego urządzenia można zrobić na koszt sprzedającego - ale w racjonalnym zakresie - np. koszty biletu, jeżeli musisz dojechać do salonu. Więc sugeruję zapytanie o sposób w jaki możesz skorzystać z prawa dostarczenia reklamowanego urządzenia "na koszt sprzedającego".
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
Takich routerów się nie naprawia wysyłanie jak nie jest na gwarancji jest bez sensu, a nawet jak jest na gwarancji to mogą powiedzieć, że jest po burzy i nie wymienią.
Mam takiego tp-linka, który rozłącza linię jak się rozgrzeje jest na TrendChipie zrobiony.
Jak rozłączy to już ponownie nie łączy, ale zawsze mogą w przyrodzie występować różne przypadki psucia się sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Router TP-LINK resetuje się sam bez końca!
jaryn napisał(-a):Takich routerów się nie naprawia wysyłanie jak nie jest na gwarancji jest bez sensu, a nawet jak jest na gwarancji to mogą powiedzieć, że jest po burzy i nie wymienią.
Mam takiego tp-linka, który rozłącza linię jak się rozgrzeje jest na TrendChipie zrobiony.
Jak rozłączy to już ponownie nie łączy, ale zawsze mogą w przyrodzie występować różne przypadki psucia się sprzętu.
Więc nic nie stoi na przeszkodzie, żeby skorzystać z prawa rękojmi i wystąpić do sprzedawcy... @natkaa ja bym się nie zastanawiał długo.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »