Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 2
  • 0

Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g

Witam. Praktycznie od samego początku wymiany routera na Alcatel Link Zone 4G mam z nim problem w postaci ciągłego rozłączania. Każdego dnia muszę ponownie się logować na stronę routera i w prowadzać kod pin do karty żeby sparowane urządzenia mogły mieć dostęp do internetu. Obecnie z niewiadomych przyczyn w ogóle nie mogę się zalogować do routera na stronę 192.168.1.1 (wyskakuje że nie odnaleziono serwera ) . Czy ktoś z Was miał podobne problemy ? Z góry dziękuję za informacje .

2 ODPOW. 2

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13324
  • 54644
  • 641

Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g

@Krzysztof02 To typowa "mydelniczka" z zasilaniem z baterii lub zasilacza. Czy pracujesz cały czas na zasilaczu? Jeśli nie, zerknij czy w menu jest odznaczenie do zapamiętania parametrów netu. Może po wyłączeniu właśnie dlatego nie zapamiętuje. Resetować się nie powinien (mam podobny i wystarczyło jedno zalogowanie), jeśli masz wątpliwości reklamuj zakup i wymieniaj uszkodzony sprzęt.

Zerknij czy teraz rozsiewane jest wifi-czy widać np na apce WifiAnalyzer na androida.

Zrób reset do fabryki i zobacz czy możliwość połączenia do routera na 192.168.1.1 


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18671
  • 53461
  • 727

Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g

@Krzysztof02 kod PIN można wyłączyć na karcie SIM, tylko kartę SIM należy przełożyć do smartfona i dopiero wtedy wyłączyć.

Jeżeli z routerem połączyłeś się przez WiFi, sprawdź, jaki numer IP masz przyznany. Może się okazać, że nie jest to 19.168.1.1, tylko np: 192.168.8.1, dlatego nie da się wczytać strony konfiguracyjnej routera.