- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g
Witam. Praktycznie od samego początku wymiany routera na Alcatel Link Zone 4G mam z nim problem w postaci ciągłego rozłączania. Każdego dnia muszę ponownie się logować na stronę routera i w prowadzać kod pin do karty żeby sparowane urządzenia mogły mieć dostęp do internetu. Obecnie z niewiadomych przyczyn w ogóle nie mogę się zalogować do routera na stronę 192.168.1.1 (wyskakuje że nie odnaleziono serwera ) . Czy ktoś z Was miał podobne problemy ? Z góry dziękuję za informacje .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g
@Krzysztof02 To typowa "mydelniczka" z zasilaniem z baterii lub zasilacza. Czy pracujesz cały czas na zasilaczu? Jeśli nie, zerknij czy w menu jest odznaczenie do zapamiętania parametrów netu. Może po wyłączeniu właśnie dlatego nie zapamiętuje. Resetować się nie powinien (mam podobny i wystarczyło jedno zalogowanie), jeśli masz wątpliwości reklamuj zakup i wymieniaj uszkodzony sprzęt.
Zerknij czy teraz rozsiewane jest wifi-czy widać np na apce WifiAnalyzer na androida.
Zrób reset do fabryki i zobacz czy możliwość połączenia do routera na 192.168.1.1
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z internetem mobilnym Alcatel LINKZONE 4g
@Krzysztof02 kod PIN można wyłączyć na karcie SIM, tylko kartę SIM należy przełożyć do smartfona i dopiero wtedy wyłączyć.
Jeżeli z routerem połączyłeś się przez WiFi, sprawdź, jaki numer IP masz przyznany. Może się okazać, że nie jest to 19.168.1.1, tylko np: 192.168.8.1, dlatego nie da się wczytać strony konfiguracyjnej routera.