- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cześć, kilka dni temu pojawił się u mnie denerwujący problem. Mój Internet tak stracił na jakości, że kompletnie nie nadawał się do użytku (stały ms 700, skoki do 2000), problem został zażegnany przez zmienianie wielu opcji: usuwanie ipv6 z loginu, wyłączenie ipv6 w karcie sieciowej, zmiana na tylko 2,4Hz, czy ciągła zmiana kanałów w routerze. Problem sie praktycznie rozwiązał ponieważ czasami ping skoczy do 200-400, czasem zdarzy się do 700ms. Przed pojawieniem się lagów nie było żadnych skoków ms. Wie ktoś co jeszcze można zmienić żeby na dobre wrócić do starej,dobrej jakości Internetu czy trzeba dzwonić na infolinie?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Modemy-i-routery/Wszystko-o-Wi-Fi-punkt-po-punkcie/ta-p/256521
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Problem-z-sieci%C4%85-WiFi-Funbox-2/m-p/132692
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Problem-z-WIFI-funbox-2-0/m-p/136330
Ruter WiFi za telewizorem to zły pomysł.
OK. Widzę że wiesz lepiej co masz robić i moje rady Ci niepotrzebne. Powodzenia.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@JakubSulowski: ale musisz napisać coś więcej. Przy poradzie dotyczącej filtrowania MAC na WiFi wielu rzeczy można było się domyślić, przy tym problemie nie wiemy praktycznie nic.
Jaką masz usługę, jaki modem, jak podłączony, jak wygląda instalacja... Przeszukaj forum takie tematy się pojawiają często więc łatwo ustalisz jakie informacje najlepiej posłużą Twojej sprawie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@JakubSulowski jeśli usługa po miedzi czyli ADSL czy VDSL wrzuć screena z parametrów liniowych. Jeśli ftth czy LTE napisz jaki masz modem czy jak mierzysz
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
modem to FunBox2-9401, nie mam połączenia Ethernet, router jest podłączony z dekoderem
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@JakubSulowski kolega @j131 słusznie mówi, za mało danych podałeś żeby cokolwiek można było przemyśleć i Ci doradzić.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
co do szukania odpowiedzi na forum to robiłem to co tam pisali jednak nie za bardzo pomagają
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
jestem zielony w tych sprawach, gdzie moge znaleźć informacje o tym?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
@JakubSulowskidrogi kolego, jak jesteś podłączony do internetu? Tak jak napisał @agat13 - potrzebne są informacje ze strony konfiguracyjnej FB2 na której są parametry twojego połączenia internetowego.
Pisząc o szukaniu na forum nie liczyłem na to że znajdziesz odpowiedź tylko że zorientujesz się jak sensownie zadać pytanie żeby dostać przydatną odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Internetem
tak jak już wczesniej pisałem jestem zielony w tych sprawach, wiec prosze o pomoc w tym 🙂
- « Poprzedni
- Następny »