- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
mam problem z połączeniem przez VPN przez router Funbox 6.
Kilka tygodni temu miałem Funbox 3 i wszystko było ok. Mogłem się połączyć z serwerami poprzez program NordVPN.
Odkąd mam Funbox 6 nie mogę się połączyć z serwerem w innych krajach poprzez program NordVPN.
Problem nie występuje jeśli łącze się poprzez internet mobilny.
Zamówiłem technka i stwierdził, że nie przyjedzie. Już ponad tydzień czekam na odpowiedź.
Proszę o informację co jest przyczyną problemów z łączeniem przez Funbox 6.
_______________________
*Ukryte numery zgłoszeń zgodnie z zasadami społeczności - moderator Wojciech.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okazuje się, że miałem ustawione ustawienia firewalla na "użytkownika". Zmieniłem na średnie i wszystko działa. Na "wysokim" poziomie i "użytkownika" nie działa NordVPN.
Sprawa rozwiązana. Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funbox 6 i NordVPN
@Anonim Czy na testy próbowałeś dopisać BEZ_OCHRONY w loginie do usługi?
Sprawdź firmware modemu i spróbuj aktualizować na nowszy. Zrób aktualizację softu VPn i zerknij na ustawienia zapory sieciowej w modemie czy masz ustawienia defaultowe
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funbox 6 i NordVPN
@Anonim czy masz w loginie usunięty dodatek /IPv6 ? jeśli nie to usuń, zaznacz również wymuszenie IPv4, zaporę w modemie daj na niski poziom.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funbox 6 i NordVPN
@Anonim jeśli nie korzystasz z wi-fi ax, to może powrót do FunBox 3.0, na komputerze czy tam z czego korzystasz, powinny być komunikaty z czym jest problem, tak w ciemno to nie zgadnę, sam mam router ze sklepu i ma dziennik zdarzeń, więc jest podgląd z czym jest problem, niestety w FunBox tego nie ma. Na chwilę obecną możesz zgłoszenie zrobić, by ci pootwierali porty na FunBox 6 zdalnie, bo VPN nie działa.
Tak na marginesie, bywają też problemy na komputerze z VPN, wystarczy jakaś trefna aktualizacja, bywa że zbiegnie się z wymianą sprzętu, wtedy nowy router bywa nie winny, ja bym podmienił FB 6 na FB 3.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funbox 6 i NordVPN
@Anonimnapisał(-a)...
Proszę o informację co jest przyczyną problemów z łączeniem przez Funbox 6.
...
Ale rozumiesz, że nikt tu nie zna odpowiedzi na to pytanie?
Ponieważ problem nie występował w FB3 a występuje w FB6 (zakładam że obydwa były w domyślnej konfiguracji), to przyczyn trzeba szukać w błędzie w oprogramowaniu FB6 lub w jego uszkodzeniu. Jaką wersję oprogramowania masz?
Czy ktoś z kolegów posiadających FB6 może potwierdzić problem?
IIRC był jakiś dziwny problem z połączeniami szyfrowanymi w kontekście FB6, taki który nie występował na FB3 a mógłby jakoś wpływać na VPN, ale nie wiem czy to zostało poprawione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Okazuje się, że miałem ustawione ustawienia firewalla na "użytkownika". Zmieniłem na średnie i wszystko działa. Na "wysokim" poziomie i "użytkownika" nie działa NordVPN.
Sprawa rozwiązana. Dziękuję.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem z Funbox 6 i NordVPN
Anonim, szybko spadasz, pewnie już tu nie zajrzysz. Mając firewall "użytkownika", należało dostroić reguły użytkownika tak, aby przepuszczały ruch VPN -> https://nordvpn.com/pl/blog/vpn-not-connecting/
For NordVPN to work, the 443 TCP and 1194 UDP ports need to be open. Your firewall or router must also allow passthrough for VPN. Just note that NordVPN does not offer port forwarding. The app blocks all ports except the ones your VPN software needs to operate.