- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
Siemka. Zmagam się od około 1,5 roku z internetem stacjonarnym Neostradą. Miałam Livebox zrywał połączenie. Za każdym razem gdy pojawiał się technik radził wymienić na funbox. Ok. W końcu to zrobiłam w listopadzie było wszystko ok są do ostatniego dnia stycznia tego roku! Na routerze funbox 2.0 co jakiś czas miga czerwona kontrolka przy @ . Nie trwa to długo ale jakby nie było przerywa internet.. to jakiś problem z synchronizacją? Nie wiem. Był technik powiedział że kabel niby był zagięty i to jest tego przyczyna. Ja uważam że nic nie było zagięte. Dwie godziny po wizycie znowu miga małpa i tak co kilka godzin w każdym dzień... Co to może być? Jakieś podpowiedzi? Mam już trochę dość... 😞
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
@Pokachontas poprzyj problem screenem z menu modemu, może uda się coś wyczytać....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
A konkretnie czego mam zrobić screena?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
@Pokachontas parametry DSL . Liniowe. Tam gdzie mowa o błędach na łączu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
@Pokachontas dla mnie na fonie nieczytelne. Podaj synchro up i down , liczbę błędów i w jakim czasie wystąpiły
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
Błędy w znacznej ilości
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem,Neostrada , funbox 2.0
@PokachontasPodpowiem. Zawsze w pierwszym kroku wyłącz zasilanie modemu. Po włączeniu zaobserwuj zmiany. Jeśli będzie ok, to dobrze. Drugim krokiem jest reset do ustawień fabrycznych. to niczym nie grozi, chyba, że masz ustawienia autorskie w menu. Zawsze można zrobić backup i wgrać soft od nowa taki jaki był wcześniej, aloe można to zrobić z błędem, który był wcześniej i powodował niestabilną prace usługi. Resetu nie ma się co bać, bo to normalna opcja modemu, byle nie za często używana.Odświeża soft i eliminuje drobne jego błędy. Konfiguracja następuje samoczynnie do parametrów i ustawień defaultowych. Później tylko ewentualnie zmiana SSID i hasła na wifi na własne i już...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »