- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
Mam problem z usługą z tematu. Co jakiś czas internet zwalnia do 2mbit, albo gorzej, na TV pojawiają się artefakty. Połączone jest to z przez WiFi - odległość sprzętów ok. 5m.
- technicy byli już 3 razy
- router przestawiony w "lepsze" miejsce
- kanały zmieniane na "lepsze"
- reset do ustawień fabrycznych robiony na obu urządzeniach.
Czasami jest dobrze cały wieczór, a czasami nie da się obejrzeć przez 5 minut w ciągu.
Gdy problem występuje to nawet zalogowanie się na router przychodzi z trudnością, ale np. gdy zmienię sieć to mogę się zalogować bez problemu.
Wg mnie wygląda jakby okresowo Samsung "psuł" sieć WiFi po której jest podłączony.
Miał ktoś podobny temat? Jakieś rozwiązanie? Kabli nie chciałbym ciągnąć, zapłaciłem za to, że może chodzić bezprzewodowo więc ma tak działać.
Poza tematem - czy miał ktoś doświadczenia w skutecznej reklamacji faktury - usługa praktycznie nie działa...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
Na LANie nie sprawdzałem, nie mam takiego kabla długiego, jak kupię/pożyczę to mogę sprawdzić 🙂
Dziwne jest tylko to, że jest to całkowicie losowe zachowanie sprzętu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
Jest sporo, chociaż dla 5ghz nie jest aż tak źle, kanały są powybierane najlepsze. Mimo wszystko to mieszkanie w bloku - daleko od ideału dla sygnału WiFi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
@annki2 to znany problem. Dekoder i Funbox 3.0 nie powinny być połączone przez Wi-Fi. Też to przerabiałem...i inni. Przykład -> https://nasz.orange.pl/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/Modemy_routery_i_inne/thread-id/4093/p...
Pewnie błąd sprzętowy lub programowy dekodera. Czy to naprawią ? Nikt nie wie.
Musisz wszystko podłączyć kablem lub zrobić tak, aby dekoder myślał że jest podłączony przewodem. Jak to zrobić ? Użyć sprzętu z zalinkowanego wątku lub innego(może adaptery PLC też dadzą radę).
Edit: Problem ciągnie się od lutego https://nasz.orange.pl/t5/Dekodery-i-inne/Problem-łączenia-poprzez-wifi-dekodera-ICU100-z-funbox-3-0...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
Miałem montaż światłowodu w ubiegłą środę. FunBox 3.0 łączę z dekoderem ICU 100 przez WiFi. Od samego początku codziennie przez jakieś 50% czasu prędkość neta spada w losowych momentach poniżej 1Mbit, ping rośnie do 200ms+. Na telewizorze pixeloza i czkawka, net ledwo zipie. Potrafi się naprawić po 2, 10 albo 30 minutach - zero reguł. Czasem się nie naprawia.
W związku z tym pytanie do osób, które też próbowały połączenia WiFi z podobnymi problemami, a potem przeszły na połączenie kablem Ethernet. Czy w Waszym przypadku połączenie po kablu rozwiązało problem? Czy usługa stała się stabilna?
Mam jeszcze 5-6 dni na ewentualną rezygnację z całego tego bajzlu. Jeżeli kabel rozwiąże sprawę, to być może się na niego zdecyduję, ale jeżeli mi napiszecie, że psuje się 10 innych rzeczy, a Orange uporczywie tego nie naprawia, to nastąpi definitywne pożegnanie.
PS. Żeby w ustawieniach dekodera nie było opcji ręcznego wpisania danych sieci bezprzewodowej, wymuszając rozgłaszanie sieci i WPS... co za porażka 😛
PS2. Umówili mi techników na dziś. Zamiast techników przysłano SMS z terminem naprawy 29 grudnia. BOK odczytało notatkę wewnętrzną, że sprawa trudna do naprawienia 😛
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
@RybskoJak wygląda test speed na komputerze po kablu i czy masz w loginie do Neostrady /ipv6 ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
Niestety, nie mam obecnie żadnego urządzenia, którym mógłbym wykonać test po kablu (same macbooki w domu). Ale kiedy działa, to mam rezultaty typu 8-15ms ping, 120-180Mb down, do 30Mb up (mam światłowód 300Mb).
Tak, .ipv6 na końcu.
@Anonim
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Problem Funbox 3.0 + Samsung ICU 100
@RybskoTo zapisz To tak xxxxxxxc@neostrada.pl powinno rozwiązać twój problem
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »