Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

Wszystko w temacie. Na urządzaniach poprzedniego dostawcy internetu działało bez problemu. Połączenie się zestawia i w ostatniej fazie następuję reset modemu. Po paru minutach internet wraca. Pomocy!

9 ODPOW. 9
Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

@SarnaZLasuJak to się restartuje router pokaż statystyki DSL?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

Całkiem - wszystkie diody gasną i modem wstaje od nowa tak jak to resecie prądowym.

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

@SarnaZLasuTy masz taki router Livebox 3.0 czy Funbox3.0 ?

_4003084467.jpgbeznazwy.png


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

FunBox 3.0 - Internet Orange Światłowód...

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

@SarnaZLasuA co i gdzie ustawiasz ?


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

windows pptp client na WIn10 -> Lan -> FunBox3.0

 

Co jeszcze można dodać?

Anonim

Nie dotyczy

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP


Poziom 7, Zwiadowca Przestworzy
  • 5
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

Nie mam problemów z konfiguracją połączenia pptp. Wszystko chodziło bez problemu na sprzęcie poprzedniego operatora (2 miesiące temu).

Na orange połączenie też się "zestawia" tyle że w momencie ustanowienia tunelu resetuje się modem 😞


Poziom 6, Zwiadowca Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Livebox 3.0 reset modemu po ustanowieniu tunelu PPtP

Mam identyczny problem odkąd przeszedłem na światłowód, co oczywiście wiązało się ze zmianą urządzenia na Funbox 3.0.

Łączę się z VPN w miejscu pracy używając PPTP, wyskakuje komunikat "Połączono", po czym za każdym razem po 2–3 sekundach gasną diody na Funboksie i urządzenie zaczyna się włączać (mozolnie jak zawsze). Dzieje się tak bez względu na to, czy łączę się z laptopa z Windows 10 (zarówno WiFi, jak i kabel), czy z telefonu z Androidem (WiFi). Przez internet mobilny wszystko działa bezproblemowo przy tej samej konfiguracji.

Próbowałem zabaw z firewallem, przekierowywaniem portów, wymuszaniem IPv4 itd., ale bezskutecznie.