Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 11
  • 0

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

Witam. Potrzebuję znaleźć takie informacje jak: "konfiguracja routera" i "ustawionym przekierowaniem porty". Są one mi potrzebne do rozwiązania pewnego problemu. Po zalogowaniu się do Orange Funbox 6 nie mogę niczego znaleźć.

15 ODPOW. 15

Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2372
  • 9831
  • 84

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

Hej @cojest23 

Musisz wejść na stronę http://192.168.1.1/ zalogować się poprzez wpisanie hasła domyślne hasło do menu znajdziesz na naklejce na spodzie modemu - to pierwszych osiem (8) znaków klucza Wi-Fi. Później wchodzisz w górnym prawym rogu klikasz w opcje i rozwija ci się lista i wybierasz kafelek Zaawansowane i tam masz konfiguracje sieci. Tam właśnie masz  rożne zakładki konfiguracji  od DHCP do NTP. Jeśli chodzi o WIFI to musisz wejść w Opcje i z listy wybrać Moje WIFI i z lewej strony  masz tam rożne zakładki od ustawienia WI-FI az po zaawansowane ustawienia WI-FI

Pozdrawiam 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53104
  • 616

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

@cojest23  tu masz filmik instruktażowy, krok po kroku

https://m.youtube.com/watch?v=naQlMs5nHk8 

I właściwy o przekierowaniu https://m.youtube.com/watch?v=wMuihTW16_w 


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5473
  • 22038
  • 179

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów


@cojest23napisał(-a)

Witam. Potrzebuję znaleźć takie informacje jak: "konfiguracja routera" i "ustawionym przekierowaniem porty". Są one mi potrzebne do rozwiązania pewnego problemu. Po zalogowaniu się do Orange Funbox 6 nie mogę niczego znaleźć.


Bo słabo szukasz.

j131_0-1678810798341.png

Tędy wchodzisz w opcje.

W temacie o którym piszesz istotne są te sub-menu:

j131_1-1678810936864.png

 

________________
* Ukryłem numer w grafice – moderator Michał


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 11
  • 0

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

Niestety, ale Ubisoft Support odpisał mi, że to nie są przekierowane porty. Wychodzi na to, że problem jest nie do rozwiązania


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 2372
  • 9831
  • 84

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5473
  • 22038
  • 179

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów


@cojest23napisał(-a)

Niestety, ale Ubisoft Support odpisał mi, że to nie są przekierowane porty. Wychodzi na to, że problem jest nie do rozwiązania


Na razie nie napisałeś o jaki problem chodzi, więc trudno ocenić czy jest czy nie jest do rozwiązania.

Jakaś gra Ci nie działa? Jaka? Może coś podpowiemy... Ale bez danych na pewno nic nie zyskasz pisząc że masz problem nie do rozwiązania: to będzie taka samosprawdzająca się przepowiednia.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 11
  • 0

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

@j131 

"W takim razie proszę o przekierowanie portów i przetestowanie czy pomoże to rozwiązać problem"

 

Opisując sam problem:

Od ok. 4 miesięcy przy próbie zalogowanie się do Ubisoft Connect (aplikacja na PC) pokazuje się komunikat "Utracono połączenie". Żadnego problemu z internetem nie mam. Już miesiąc kontaktuję się z Ubisoft Support i próbuję ich poleceń lecz nic nie pomaga.


Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 5473
  • 22038
  • 179

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów


@cojest23napisał(-a)

@j131 

"W takim razie proszę o przekierowanie portów i przetestowanie czy pomoże to rozwiązać problem"

 

Opisując sam problem:

Od ok. 4 miesięcy przy próbie zalogowanie się do Ubisoft Connect (aplikacja na PC) pokazuje się komunikat "Utracono połączenie". Żadnego problemu z internetem nie mam. Już miesiąc kontaktuję się z Ubisoft Support i próbuję ich poleceń lecz nic nie pomaga.


Przed chwilą zainstalowałem tę aplikację, utworzyłem konto i zalogowałem się. Żadnego komunikatu o błędach nie dostałem, wszystko wygląda normalnie.

Nie mam żadnych portów przekierowanych, komputer znajduje się wręcz za podwójnym NAT. Łącze światłowodowe 300/50Mbps.

To musi być coś innego niż porty. Może oprogramowanie antywirusowe, ustawienia filtrowania pakietów na PC, kiepskie łącze WiFi, błędne dane do autoryzacji? Na podstawie tak ograniczonego opisu nie sposób zdalnie zgadnąć o co chodzi. Jedyne co można doradzić w tej sytuacji to zainstalowanie systemu operacyjnego od nowa na czysto. Albo chociaż sprawdzenie na innym komputerze. Zupełne minimum to byłoby odinstalowanie tej aplikacji, sciągnięcie nowego instalatora i ponowne zainstalowanie (z ewentualnym restartem PC pomiędzy instalacjami). Zakładając oczywiście, że nie zapomniałeś adresu emailowego do rejestracji i hasła oraz ewentualnych danych do dwustopniowej autoryzacji (jeśli to było włączone). Można też (dla testów) założyć nowe konto, żeby wykluczyć ewentualny problem z kontem. Możliwości eksperymentowania jest wiele. Problem na 100% jest do rozwiązania.


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 6
  • 11
  • 0

Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów

Dzięki wielkie. Spróbuję i się odezwę czy pomogło