- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Witam. Potrzebuję znaleźć takie informacje jak: "konfiguracja routera" i "ustawionym przekierowaniem porty". Są one mi potrzebne do rozwiązania pewnego problemu. Po zalogowaniu się do Orange Funbox 6 nie mogę niczego znaleźć.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Hej @cojest23
Musisz wejść na stronę http://192.168.1.1/ zalogować się poprzez wpisanie hasła domyślne hasło do menu znajdziesz na naklejce na spodzie modemu - to pierwszych osiem (8) znaków klucza Wi-Fi. Później wchodzisz w górnym prawym rogu klikasz w opcje i rozwija ci się lista i wybierasz kafelek Zaawansowane i tam masz konfiguracje sieci. Tam właśnie masz rożne zakładki konfiguracji od DHCP do NTP. Jeśli chodzi o WIFI to musisz wejść w Opcje i z listy wybrać Moje WIFI i z lewej strony masz tam rożne zakładki od ustawienia WI-FI az po zaawansowane ustawienia WI-FI
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23 tu masz filmik instruktażowy, krok po kroku
https://m.youtube.com/watch?v=naQlMs5nHk8
I właściwy o przekierowaniu https://m.youtube.com/watch?v=wMuihTW16_w
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)
Witam. Potrzebuję znaleźć takie informacje jak: "konfiguracja routera" i "ustawionym przekierowaniem porty". Są one mi potrzebne do rozwiązania pewnego problemu. Po zalogowaniu się do Orange Funbox 6 nie mogę niczego znaleźć.
Bo słabo szukasz.
Tędy wchodzisz w opcje.
W temacie o którym piszesz istotne są te sub-menu:
________________
* Ukryłem numer w grafice – moderator Michał
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Niestety, ale Ubisoft Support odpisał mi, że to nie są przekierowane porty. Wychodzi na to, że problem jest nie do rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
sprawdzałeś moze ten link Informacje na temat przekierowania portów https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/setting-up-port-forwarding-o...
także ten link o Ustawianie stałego adresu IP https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/setting-up-a-static-ip-addre...
Konfigurowanie statycznego adresu IP na komputerze https://www.ubisoft.com/pl-pl/help/connectivity-and-performance/article/setting-up-a-static-ip-addre...
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)Niestety, ale Ubisoft Support odpisał mi, że to nie są przekierowane porty. Wychodzi na to, że problem jest nie do rozwiązania
Na razie nie napisałeś o jaki problem chodzi, więc trudno ocenić czy jest czy nie jest do rozwiązania.
Jakaś gra Ci nie działa? Jaka? Może coś podpowiemy... Ale bez danych na pewno nic nie zyskasz pisząc że masz problem nie do rozwiązania: to będzie taka samosprawdzająca się przepowiednia.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
"W takim razie proszę o przekierowanie portów i przetestowanie czy pomoże to rozwiązać problem"
Opisując sam problem:
Od ok. 4 miesięcy przy próbie zalogowanie się do Ubisoft Connect (aplikacja na PC) pokazuje się komunikat "Utracono połączenie". Żadnego problemu z internetem nie mam. Już miesiąc kontaktuję się z Ubisoft Support i próbuję ich poleceń lecz nic nie pomaga.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)"W takim razie proszę o przekierowanie portów i przetestowanie czy pomoże to rozwiązać problem"
Opisując sam problem:
Od ok. 4 miesięcy przy próbie zalogowanie się do Ubisoft Connect (aplikacja na PC) pokazuje się komunikat "Utracono połączenie". Żadnego problemu z internetem nie mam. Już miesiąc kontaktuję się z Ubisoft Support i próbuję ich poleceń lecz nic nie pomaga.
Przed chwilą zainstalowałem tę aplikację, utworzyłem konto i zalogowałem się. Żadnego komunikatu o błędach nie dostałem, wszystko wygląda normalnie.
Nie mam żadnych portów przekierowanych, komputer znajduje się wręcz za podwójnym NAT. Łącze światłowodowe 300/50Mbps.
To musi być coś innego niż porty. Może oprogramowanie antywirusowe, ustawienia filtrowania pakietów na PC, kiepskie łącze WiFi, błędne dane do autoryzacji? Na podstawie tak ograniczonego opisu nie sposób zdalnie zgadnąć o co chodzi. Jedyne co można doradzić w tej sytuacji to zainstalowanie systemu operacyjnego od nowa na czysto. Albo chociaż sprawdzenie na innym komputerze. Zupełne minimum to byłoby odinstalowanie tej aplikacji, sciągnięcie nowego instalatora i ponowne zainstalowanie (z ewentualnym restartem PC pomiędzy instalacjami). Zakładając oczywiście, że nie zapomniałeś adresu emailowego do rejestracji i hasła oraz ewentualnych danych do dwustopniowej autoryzacji (jeśli to było włączone). Można też (dla testów) założyć nowe konto, żeby wykluczyć ewentualny problem z kontem. Możliwości eksperymentowania jest wiele. Problem na 100% jest do rozwiązania.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Dzięki wielkie. Spróbuję i się odezwę czy pomogło
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »