- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Coś poklikałem, przekierowałem, lecz nadal nic. Założyłem też nowe konto i spróbowałem się zalogować do aplikacji i problem pozostaje ten sam. Tak jak @j131 napisał to musi być coś innego niż jakieś porty.
"Może oprogramowanie antywirusowe, ustawienia filtrowania pakietów na PC, kiepskie łącze WiFi, błędne dane do autoryzacji"
Chciałbym spróbować teraz wziąć się za te rzeczy. Mógłby ktoś pomóc? Pewnie chodzi o wyłączenie aplikacji działających w tle i to też już robiłem.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)"W takim razie proszę o przekierowanie portów i przetestowanie czy pomoże to rozwiązać problem"
Opisując sam problem:
Od ok. 4 miesięcy przy próbie zalogowanie się do Ubisoft Connect (aplikacja na PC) pokazuje się komunikat "Utracono połączenie". Żadnego problemu z internetem nie mam. Już miesiąc kontaktuję się z Ubisoft Support i próbuję ich poleceń lecz nic nie pomaga.
Czyściłeś cookies?
Próbowałeś w innej przeglądarce?
Mi ostatnio nie otwierał się C+online w Chromie, w FF już tak.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Skoro inne konto też nie pomogło to pewnie nie kwestia konta. Ale zaraz, udało ci się założyć nowe konto w tej aplikacji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)Coś poklikałem, przekierowałem, lecz nadal nic.
...
Skoro tak szczegółowo opisałeś co już zrobiłeś, to pozostaje zalecić sformatowanie dysku i instalację systemu od nowa. Na w miarę standardowo skonfigurowanym i sprawnym komputerze, przy domyślnych ustawieniach FB działa - tyle mogę potwierdzić. Co tam u ciebie się dzieje nie wiadomo, bo i skąd? Przecież nic konkretnego, takiego do czego możnaby się odnieść, na temat swojej konfiguracji i swoich działań nie napisałeś.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
Nowe konto założyłem przez stronę internetową. A piszą, że coś poklikałem i przekierowałem to miałem na myśli to, że spróbowałem rad z filmików itp., lecz nadal nic, więc to nie są porty.
@Katani1 tu nie chodzi o stronę internetową lecz aplikację PC i (niby) utracone połączenie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Pomoc w znalezieniu konfiguracji routera i przekierowanych portów
@cojest23napisał(-a)Nowe konto założyłem przez stronę internetową.
A przez aplikację nie da rady?
A piszą, że coś poklikałem i przekierowałem to miałem na myśli to, że spróbowałem rad z filmików itp., lecz nadal nic, więc to nie są porty.
To, że nie chodzi o porty już Ci napisałem, nie ma sensu tego sprawdzać. Próbowałeś przeinstalowywać aplikację, tak jak radziłem? Zresetowałeś wszystkie ustawienia do rutera ustawień domyślnych? Skoro nie wiesz co robisz, to może nawet reset do ustawień fabrycznych byłby wskazany.
...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »