- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam. W Orange mam pakiet usług Neostrada z usługą TV i Telefonią internetową. Przez tydzień nie opłaciłem rachunków. Nie działał internet, domowy telefon i telewizor. Rachunki zapłaciłem tydzień później lecz nadal nic nie działa. Próbowałem już wszystkiego. Resotowałem router, pojechałem dzisiaj specjalnie do salonu Orange, lecz Pan powiedział mi że w salonach takimi sprawami się nie zajmują i mam zadzwonić na numer 801501501. Dzwonię i automat mi mów że numer nie istnieje. Na inne infolinię również nie mogę się dodzwonić. Proszę o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Nic nie działa
@MagdaGracjan, od nieopłacenia rachunków do tygodnia po terminie nie są wyłączane usługi. Nawet do 30 dni nic się nie dzieje, a jedynie ponaglenia automatyczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś