- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
Witam Mam pytanie Przykładowo w niedzielę gdzie mogę przesłać logi dla techników z modemu/router-a ponieważ mam poważną awarię i chcialbym się skontaktować z orange nie ponosząc kosztów łączenia z infolinią Orange. Dodam że nie mogę wstawić pliku do załącznika na forum ponieważ pokazuje że plik jest nie prawidłowy i na czerwono się pod świetla. Bardzo zależy mi na tym aby plik trafił do odpowiednich osób w Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
@Anonim możesz to zrobić na czacie. Dodatkowo i tak Twoje łącze przejdzie badanie i kesli tylko podpada pod uszkodzenie, to będzie zgłoszone do techników
Jednak musisz pamiętać, że na interwencję możesz liczyć dopiero jutro
Swoją drogą jak robisz screena i wklejasz na forum, to musi przejść
Zaciekawiłeś i koniecznie spróbuj pokazać, co Cię niepokoi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
Tego w dziennikach mam multum nie wiem czgo ma to sie tyczyć?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
@Anonim to jest screen z menu FB2? Pierwszy raz widzę taka stronę w menu modemu. Podaj do jej ścieżkę
Niestety obrsz nieczytelny.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
To rośnie jak na drożdżach!!!Może tak lepiej widać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
@Anonim korzystasz z własnego routera, trochę szkoda, bo można by diagnostykę łącza zrobić, ale to tylko na firmowym routerze od Orange, tak z doświadczenia wiem, że operatorzy monitorują łącze i mogą sprawdzić twoją linię, nie potrzeba logów czy innych potwierdzeń usterki, zgłaszasz brak internetu i tyle, jutro na czat to zrobić, zrzut nieczytelny i niewiele mówi o problemie, tak zgadnę, router nie umie się zalogować do sieci, przeważnie dioda pomarańczowa czy czerwona, ale to zależne od marki routera.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
@Anonim czy przy podpisywaniu imowy dostałeś modem od Orange? Jeśli tak porównaj zapisy. Jeśli nie, musisz się liczyć z odpowiedzią operatora, że winny jest modem nie dostarczony przez Orange.
Nie patrz ma logi, a na parametry liniowe z modemu. To pokaż
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
@Anonim to błędy sieci wewnętrznej, a nie linii. Zresetuj do ustawień fabrycznych I dopiero testuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Logi modemu/router-a... VDSL
Jak coś zmienie modem/router...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »