- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
wiesz co, podczas rozmowy z robotem „maxem” powiedział coś w stylu ze widza u mnie problem. Jaki? Nie wiem, bo to nadal robot. Po tym usłyszałem ze zgłoszenie zostało przyjęte i tyle.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 podczas rozmowy z Max-em, proszę o połączenie z konsultantem. Powtarzam tak ze trzy, cztery razy i w końcu Max połączy mnie z konsultantem. Z żywą osobą łatwiej coś ustalić, niż z Max-em, który działa tylko według schematu i najczęściej nie załatwia sprawy. Proponuję ponowić kontakt.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@ketrasaArtur @agat13
Słuchajcie, wszystko juz działa! Poszedłem za namową i poprosiłem o połączenie z konsultantem. Jak się okazało, wystarczyło, że w centrali zresetowali połączenie....
Jestem troche zły, bo wystarczyło to zdalnie zrobić zamiast od razu wysyłać techników.
Bardzo wam dziękuję za pomoc!
Serdecznie Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@Forg1veN1 bardzo mnie cieszy, że udało się załatwić sprawę internetu po przez rozmowę z żywym konsultantem.
@Remi z całym szacunkiem, ale jasny przykład, jak Max pomaga w rozwiązaniu problemu. Jak by było połączenie od razu z konsultantem, to temat byłby zakończony po trzech postach, a nie kilkakrotne łączenie się na czacie i rozpisywanie na dwie strony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@ketrasaArtur mimo wszystko jakoś do końca nie wierzę, że tylko restart portu pomógł 😉
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
@agat13 tu nie wyjaśnimy już sprawy do końca. Dajemy tylko wskazówki, co może użytkownik zrobić, a przecież wglądu w sprawę nie mamy. Podpowiadamy po omacku. Ważne, że po kontakcie z konsultantem i internet zadziałał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
Pamiętaj że celem Max'a jest nie tylko rozwiązanie problemu ale także to abyś trafił do właściwego doradcy. Jak nie powiesz o co chodzi to później istnieje bardzo duża szansa że konkretny doradca nie będzie miał kompetencji aby Ci pomóc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
Tutaj było brak rozwiązania problemu przez MAX-a oraz nie było połączenia z konsultantem. Sprawdzą się sposób, aby nic nie tłumaczyć MAX-owi, bo nie zrozumie, tylko ponowić prośbę o połączenie z konsultantem. Duże prawdopodobieństwo, że problem będzie rozwiązany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox i problem z zalogowaniem
OOOO, @Remi się odezwał...
Może przydałoby się założyć wątek dotyczący Maxa, żeby użytkownicy opisali swoje "przygody" i zaproponowali zmiany, które ich zdaniem są potrzebne.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »