- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej.
Witam. Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej w ustawieniach livebox. Wyskakuję komunikat że podane hasło jest nieprawidłowe ( to aktualne). Restartowałem ruter, logowałem się tym hasłem do usługi, ale zmienić nie da rady.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej.
@zbyszek62, czytałeś na stronie poświęconej Livboxowi?
@Bartłomiej, @Aśka_M kolejny pusty post, który musiałem poddać edycji, żeby tak nie zostało. Ewidentnie, on też objawił się brakiem podpowiedzi użytkownika po wstawieniu @ - może błąd powstaje gdy zbyt szybko chce się użyć otagowania użytkownika.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej.
Nic tam niema. A film o ustawieniach zaawansowanych nie działa
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej.
@Misiek62 takie coś, a hasło wpisuje dobre....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Livebox 3.0 Nie mogę zmienić hasła do usługi internetowej.
@zbyszek62 zostaje reset livboxa, opis z obrazkami masz na tej stronie. Oczywiście będzie potrzebne hasło do internetu, login itd. żeby na nowo uruchomić usługę.