- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
Witam,
posiadam abonament na internet mobilny 4G oraz aktywowałem usługę Orange VPN z dynamicznym adresem IP.
Wykupiłem ją w celu pełnego otwarcia protokołu NAT.
Niestety mam pewien problem z konfiguracją usługi na routerze, który dostałem razem z abonamentem od Orange - Alcatel Linkhub HH71.
Podczas tworzenia nowego profilu na routerze, urządzenie wymaga wpisania numeru. W żadnej instrukcji Orange nie ma o nim informacji. Nie mam pojęcia o jaki numer chodzi. Pracownicy infolinii również nie byli mi w stanie pomóc..
Próbowałem wpisać 0, 1, domyślny wzięty z domyślnego profilu Orange - żaden z nich nie działa. Internet jest, natomiast NAT wciąż jest zamknięty więc domyślam się, że usługa jest źle skonfigurowana.
Do postu dołączam screenshot'a jak wygląda okno tworzenia nowego profilu na tym routerze.
Proszę o pomoc, jak poprawnie skonfigurować usługę Orange VPN na tym urządzeniu.
Pozdrawiam.
________________
* Wstawiono grafikę dodaną jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
Korzystałem z tych instrukcji, i tych na stronie i tych na YouTube.
W żadnej nie ma informacji odnośnie numeru, który muszę podać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
@Liberty wpisz *99 To jest numer dostępowy do Internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
Bez hasha? Wcześniej wpisywałem domyślny *99#, ale NAT dalej był zamknięty.
Spróbuję bez hasha, aczkolwiek ciężko mi będzie potwierdzić działanie, gdyż z nie wiadomych przyczyn, moja usługa Orange VPN zmieniła status z "Aktywna" na "W trakcie zmiany" i od kilkunastu minut nic się nie zmienia, bazując na tym co pokazuje aplikacja Mój Orange.
Jak tylko zostanie aktywowana, dam znać czy działa.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
@Liberty masz rację, powinien być *99# lub *99***1#
Jak będziesz miał możliwość, to sprawdź jeszcze, aby połączenie internetowe było po IPv4, nie powinno być IPv6.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
@ketrasaArtur W tym momencie, gdy usługa jest wciąż nie aktywna, ale mam skonfigurowany profil VPN z numerem *99#, posiadam poprawne połączenie z Internetem i jest przypisany publiczny adres IPv4 (na domyślnym profilu Orange, przypisuje adres prywatny).
Rubryka IPv6 jest pusta (0::0) więc zakładam, że usługa na 100% korzysta z protokołu IPv4.
Dzwoniłem na infolinię i konsultantka poinformowała mnie, że nastąpiła zmiana konfiguracji usługi, stąd jest chwilowo nie aktywna i najpóźniej do 24h zostanie włączona.
Czekam póki co cierpliwie i dam znać, czy po aktywacji i konfiguracji z numerem *99# lub *99***1# mój NAT w końcu stanie się otwarty, bo aktualnie jest cały czas zamknięty.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
Hej, wracając do tematu, Mój Orange wciąż pokazuje mi usługę Orange VPN w statusie "w trakcie zmiany", już od ponad 24h..
W międzyczasie, koło 16, dzwoniłem na infolinię i Pan powiedział mi, że u niego w systemie usługa widnieje jako aktywna. Niestety protokół NAT wciąż widniał i widnieje jako zamknięty. Konsultant sprawdził konfigurację routera, która według niego jest prawidłowa, więc nie był w stanie mi pomóc (dlaczego mnie to nie dziwi?).
Co lepsze! Poprosiłem o wyłączenie usługi (ja osobiście nie mogę tego zrobić, z racji statusu "w trakcie zmiany") co zakończyło się NIEPOWODZENIEM, gdyż de facto wyskakiwał Panu jakiś błąd, który uniemożliwiał wyłączenie usługi... Podobno skierował sprawę do informatyków, którzy mają ten błąd naprawić..
Co jak co, ale coraz bardziej zaczyna mi to śmierdzieć. Usługa wykupiona, na fakturze koszty za nią naliczone, a od samego początku nie działa i zapowiada się, że działać nie będzie.. Dlaczego w Orange zawsze muszą być takie cyrki?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Konfiguracja routera Alcatel HH71 dla usługi Orange VPN
- « Poprzedni
- Następny »