Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Konfiguracja Funboxa 2 i TP-Linka

ROZWIĄZANE

Poziom 12, Tropiciel Przestworzy
  • 3
  • 5
  • 0

Konfiguracja Funboxa 2 i TP-Linka

Witam, to mój pierwszy post tutaj. Sprawa dotyczy Funboxa 2. Szukałem rozwiązania mojego problemu czyli niestabilności internetu na wifi i pingu przez kabel i okazało się, że Funbox 2 ma słaby QoS więc postanowiłem kupić własny router. Postawiłem na TP-Link Archer C20. I tu pojawił się problem ponieważ nie mogę go poprawnie skonfigurować. Szukałem po różnych tematach ale nie wychodzi mi to, zapewne dlatego że jestem laikiem w takich sprawach. Stąd moje pytanie czy jest ktoś w stanie pomóc w ustawieniu tego routera?
Chodzi mi o to żeby FB2 i TP-Link tworzyły jedną sieć a TP-Link mógł ją rozgłaszać z QoS.

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Konfiguracja Funboxa 2 i TP-Linka

@TypoZosiedla to normalne, bo nie ma DHCP. Podłącz go przez switcha do switcha i na innym porcie TP-Link będziesz miał DHCP z FB. Dlatego pisałem , że musisz wcześniej wszystko poustawiać...teraz osiągniesz router po resecie do fabryki lub na sucho przez wpisanie w laptopa odpowiedniego ustawienia adresacji IP 

Router ma na sztywno przypisany adres zapewne 192.168.0.1 

Wpisz w kartę sieciową 192.168.0.2 i połączysz się na wprost z portu LAN

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 18405
  • 52632
  • 708

Konfiguracja Funboxa 2 i TP-Linka

@TypoZosiedla drugi router ustaw jako AP Klient.


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12923
  • 53103
  • 616

Konfiguracja Funboxa 2 i TP-Linka

@TypoZosiedla w menu routera TP-Link ustawiasz wszystko czego potrzebujesz i na końcu wyłączasz DHCP. Podłączasz FB bezpośrednio do switcha LAN i masz tryb AP że switchem w jednej sieci z FB