Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Huawei B315 - brak dostępu do Wi-Fi


Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 5
  • 0

Huawei B315 - brak dostępu do Wi-Fi

Ok. 2 tygodni temu w routerze, samo z siebie, przestało działać wi-fi. Nie zmieniałam żadnych ustawień, router działał na ustawieniach fabrycznych. Przez pierwsze parę dni sygnał przerywał aż w końcu zniknął kompletnie. Nie mam połączenia ani na laptopie, ani na telefonie, co sugeruje mi,  że jest problem z routerem, a nie z urządzeniami do niego odłączonymi. Połączenie laptopa z routerem przez kabel ethernetowy działa dobrze. Próbowałam "zapominania" sieci w telefonie, resetowaniu telefonu, resetowaniu routera ale nic nie pomogło. Kompletnie nie znam się na konfiguracji sieci i routerów, więc proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

23 ODPOW. 23

Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Huawei B315 - brak dostępu do Wi-Fi

Najprościej wykonać reset do ustawień fabrycznych ale wiąże się to z ustawieniem wszystkiego od zera (nie wiem czy chcesz to robić).

Przed resetem - czy sprawdzałeś w panelu routera ustawienia wifi? (jak nie wiesz jak sprawdzić, to napisz, podpowiemy). czy lampka od wifi się świeci?

Poziom 10, Zwiadowca Przestworzy
  • 16
  • 5
  • 0

Huawei B315 - brak dostępu do Wi-Fi

Nie mam problemu z resetem do ustawień fabrycznych. Spróbuję tego jutro.

 

Ustawień wi-fi nie mam pojęcia jak sprawdzać.

 

Lampka od wi-fi świeci się na jasno niebieski kolor, sygnał też jest bardzo dobry. Jedyne co się dzieje to przy próbie połączenie wyskakuje powiadomienie o odmowie dostępu do sieci.


Poziom 45, Pionier Misji
  • 32291
  • 36065
  • 1364

Huawei B315 - brak dostępu do Wi-Fi

To może przed resetem (bo to zawsze można w razie wu zrobić później), podłącz router kablem i zaloguj się na panel - domyślny adres to http://192.168.8.1 (domyślny login i hasło to admin).