- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@dawid466skontaktuj się z administratorem Funboxa i poproś żeby przestał Ci blokować dostęp do internetu.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Był zresetowa nic nie pomaga jak dzwoniłem do Orange to mówią ze ktoś blokuje z domu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466 nie żebym się czepiał, ale to "Rozwiązanie" (które zaznaczyłeś) wyświetla się w komunikacie na screenie który wstawiłeś.
Edit.
Aby rozwiązać problem trzeba wejść w menu konfiguracyjne routera (lub w apkę Mój Funbox) znaleźć w (Moja sieć)i (Podłączone urządzenia) urządzenie z którego chcesz się łączyć z internetem i zaznaczając je przyznać dostęp do neta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
Jak przyznany dostęp do Internetu po wejściu w ustawnie funbox to po j czasie ogranicza dostęp do Internetu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466 przy danym urządzeniu trzeba zaznaczyć "Zezwól na dostęp do internetu" wtedy nie będzie ograniczało, a "Ograniczaj w slotach czasowych" odznaczyć, po tej operacji przy danym urządzeniu będzie widniało "Zawsze zezwalaj".
Edit.
Poza tym pisałeś już o tym problemie w tym wątku funbox 3.0 - Nasz Orange więc dlaczego go nie kontynuujesz tylko zakładasz nowy?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@dawid466 dziwna sytuacja. Masz dostęp do modemu, a nie możesz znieść ograniczeń? Aspekty sprawy są dwa. Ktoś kto administruje ma uzasadnioną potrzebę do ograniczenia Tobie pełnego dostępu ( nie jesteś adminem więc powinieneś negocjować) lub jeśli jesteś administratorem modemu, to ustawienia fabryczne likwidują wszelakie wpisy i sytuacja, która opisujesz się nie powinna powtarzać. Proste..a zgodzę się, że rozwiązanie nie jest rozwiązaniem..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3
@Anonim właśnie wpadłem w pierwszym aspekcie 😁 i poleciłem negocjacje....
- « Poprzedni
- Następny »