- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam,
kupiłem WD MY CLOUD HOME połączyłem go przez ethernet z funboxem. Widzę dysk w mojej sieci ale nie mogę się z nim połączyć z alikacji my cloud. Ustawiełem statyczne IP i dalej nic.
Prośba o pomoc.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@Malikus czy zrobiłeś to o czym pisaliśmy, mianowicie czy zgłosiłeś otwarcie portu w Orange?
Czy to rozwiązało problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
@Malikusnapisał(-a)Witam,
kupiłem WD MY CLOUD HOME połączyłem go przez ethernet z funboxem. Widzę dysk w mojej sieci ale nie mogę się z nim połączyć z alikacji my cloud. Ustawiełem statyczne IP i dalej nic.
Prośba o pomoc.
Nie znam tego urządzenia ani tym bardziej nie wiem do czego służy aplikacja o której piszesz. Ale w sieci są poradniki producenta wspierające konfigurację. Widziałeś np. ten filmik?
https://www.youtube.com/watch?v=EY-OEYL2e9g
PS. Stwierdzenie "i dalej nic" zawiera trochę za mało szczegółów żebyś mógł liczyć na konkretną pomoc.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
Tak czytałem. Ustawiłem statyczne IP dla dysku WD w Funboxie, nie wiem tylko które porty przekierować.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
Robię dokładnie tak jak na filmie, który pokazałeś. Myślę, że nie chodzi o konfigurację dysku tylko o prawidłową konfigurację Funboxa.
Stwierdzenie dalej nic oznacza, że w dalej nie mogę połączyć się z dyskiem z aplikacji WD cloud.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
@Malikusnapisał(-a)Robię dokładnie tak jak na filmie, który pokazałeś. Myślę, że nie chodzi o konfigurację dysku tylko o prawidłową konfigurację Funboxa.
Stwierdzenie dalej nic oznacza, że w dalej nie mogę połączyć się z dyskiem z aplikacji WD cloud.
Pewnie masz rację. Ale mi się wydaje że raczej chodzi o poprawną konfigurację tej aplikacji. Do czego Ci ona potrzebna? Skoro widzisz dysk w sieci to to nie wystarczy? Sorry że tak się dopytuję ale nie znam konfiguracji twojej sieci ani oczekiwań a próbuję doradzić coś sensownego.
Jeśli uważasz że dysk musi być udostępniony w internecie żeby apka działała to faktycznie coś na FB trzebaby pootwierać ale IMHO udostępnianie dysku w internecie to jest generalnie taki sobie pomysł. Co konkretnie trzebaby pootwierać (jeśli by trzeba) to powinno być w dokumentacji urządzenia.
Jak pootwierać to możliwe że już poczytałeś - nie jest trudno to zrobić - choć zrozumienie relacji między NAT, DMZ a fiirewall w FB3 wymaga pewnego nagięcia powszechnie przyjętych reguł logiki.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
Widzę, że dysk jest podpięty do routera ( moja sieć.png ), jednak gdy próbuje połączyć się z nim z poziomu aplikacji, która została dostarczona razem z dyskiem nie odnajduje go. Z tego co do tej pory doczytałem konieczne jest otwarcie portów. Próbuje to zrobić zgodnie z instrukcją orange ale nie działa ( sprawdzam na przykład na Open Port Check Tool -- Verify Port Forwarding on Your Router (canyouseeme.org) jakie mam otwarte porty i wszystkie są zamknięte.
Dziwi mnie, że jest taki problem z podłączeniem w sumie najprostszego dysku do obsługi chmury domowej, oczywiście na infolinii nikt nic nie wie jakiś dramat.
________________
* Wstawiono obrazek dodany jako załącznik – moderator Kinga
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
@Malikus według mnie musisz skontaktować się z konsultantem na infolinii Orange w sprawie otwarcia portów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
@Malikusnapisał(-a)Widzę, że dysk jest podpięty do routera ( moja sieć.png ), jednak gdy próbuje połączyć się z nim z poziomu aplikacji, która została dostarczona razem z dyskiem nie odnajduje go. Z tego co do tej pory doczytałem konieczne jest otwarcie portów. Próbuje to zrobić zgodnie z instrukcją orange
Jaką instrukcją? Co konkretnie zrobiłeś? Które porty według tego co poczytałeś powinny być otwarte? Jeśli oczekujesz konkretnej rady to musisz podać więcej szczegółów bo najwidoczniej nikt z identycznym sprzętem się na razie nie zdecydował na udzielenie się w tym temacie.
Czy przeczytałeś posty w temacie który podlinkowałem powyżej? Tam są sugestie w których miejscach konfiguracji FB się porty otwiera.
BTW: ta strona informacyjna na której opierasz przeświadczenie że dysk "widać" w sieci jest niezbyt wiarygodna, fakt wylistowania na niej jakiegoś tajemniczego obiektu jeszcze nie świadczy o tym że ten obiekt działa.
Oczywiście sugestia @slav72 że infolinia może Ci pomóc w tej konfiguracji jest słuszna.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 z WD MY CLOUD HOME
@Malikus zgłoś otwarcie portu, odpowiedzialnego za zdalny dostęp do usług sieciowych, bo większość portów jest zamknięta i nie da się samemu, je otworzyć w panelu administracyjnym FunBox 3.0.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »