- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Witam, dwa dni temu został założony u mnie w domu światłowód i funbox 3.0 i zauważyłem że wifi wpada w "uśpienie" a mianowicie gdy żadne urządzenie nie korzysta z Wi-Fi po ok. godzinie lampi od czestotliwosci na routerze gasną a urządzenia nie widzą żadnego dostępnego wi-fi, wciśnięcie przycisku WPS na routerze zapala po chwili lampi i wifi pokazuje się na urządzeniach. Szukałem w konfiguracji jakiegoś uśpienia wifi lecz niema takiej opcji. Robiłem przywrócenie ustawień fabrycznych i resety nic nie pomaga. Dodam tylko że prucz tego "uśpienia" internet działa zupełnie dobrze. Czy może to być router do wymiany czy moz macie jakiś inny pomysł???
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, ale jak to często w życiu bywa usterka naprawiła się sama od wczorajszego wieczoru nie zauważyłem już "uśpienia" wifi mimo iż nic nie działałem w tej kwestii nastąpiła samo naprawa😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Fis0550 z trybem uśpienia wi-fi się nie spotkałem, jakiś bug w oprogramowaniu jest, lub usterka sekcji wi-fi, zgłoszenie zrobić i wymienić FB 3.0.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Fis0550 wyglada na problem z Funboxem. Skontaktuj sie z BOK https://www.orange.pl/view/kontakt zrob zgloszenie i wymienia Ci sprzet na nowy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Fis0550 zanim wymienisz FB jak doradzają koledzy, zrób wymuszenie aktualizacji softu z poziomu modemu i jak to nie pomoże, to zresetuje do ustawień fabrycznych. Po tych akcjach z czystym sumieniem wymieniaj w BOK-u
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Fis0550 w routerach Funbox nie ma czegoś takiego jak tryb uśpienia wifi, router ewidentnie do wymiany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@SamotnickHarmonogram ustawiamy na żądanie i chyba autor by coś o tym wiedział. Można sprawdzić, fakt...lub wyczyścić do fabryki (co proponowałem) i to powinno harmonogram "wyczyścić".
Skoro to nie działa, pozostaje wymiana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Samotnicknapisał(-a)
@slav72napisał(-a)@Fis0550 w routerach Funbox nie ma czegoś takiego jak tryb uśpienia wifi, router ewidentnie do wymiany.
@slav72A harmonogram WiFi to nie tryb uśpienia?
@Samotnick kolego, przeczytałeś dokładnie post @Fis0550 ?, napisał bowiem że robił fabrykę, a jak prawdopodobnie wiesz reset ten kasuje wszystkie ustawienia użytkownika i nawet gdyby jakimś cudem harmonogram ustawił się sam (bo @Fis0550 pisał że nic nie ustawiał) to zostałby skasowany.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Dziękuję wszystkim za podpowiedzi, ale jak to często w życiu bywa usterka naprawiła się sama od wczorajszego wieczoru nie zauważyłem już "uśpienia" wifi mimo iż nic nie działałem w tej kwestii nastąpiła samo naprawa😀
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Funbox 3.0 uśpienie wifi
@Fis0550Fajnie, że działa, ale ja raczej nie wierzę w samonaprawę i cudowne reanimowanie się sprzętu. Obserwuj dalej czy np się nie grzeje zasilacz i czy nie ma problemów z prądem...
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »