Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Funbox 3.0 i wzmacniacz TP Link RE650

ROZWIĄZANE

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 7
  • 1

Funbox 3.0 i wzmacniacz TP Link RE650

Witam wszystkich ....

Chciałbym poprosić Was o pomoc w ręcznej konfiguracji wzmacniacza wifi TP Link RE650 z moim FB3.0.

Gdy robię konfigurację automatyczną, to po pewnym czasie znika mi wzmacniana część sieci wifi - ta w paśmie 5GHz. Wykonując konfigurację zmieniam nazwę wzmacnianych sieci tak aby nie gryzły się z siecią macierzystą ale to nie zdaje egzaminu. O dziwo wzmacniana sieć przez TP Linka w paśmie 2,4GHz nie znika. Jestem laikiem i nie mam pojęcia jak to zrobić wiec gdyby ktoś z Was miał pomysł na to, i wytłumaczyć mi to jak małemu dziecku krok po kroku będę wdzięczny. Opcja podłączenia TP Linka do FB3.0 poprzez kabel nie wchodzi w żadnym wypadku w rachubę

 

Jacek

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Poziom 16, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 7
  • 1

Funbox 3.0 i wzmacniacz TP Link RE650

Panowie ketrasa i agat13,

kończę temat ponieważ nawet zbliżenie mojego wzmacniacza do Funboxa tak po prawdzie nic nie daje. Sygnał niby jest ale testy są słabe. Internet tnie się. To jest bez sensu żeby urządzenie matka było tak gów.....ane i w odległości 4 metrów od niego sygnał wifi był prawie nie zauważalny. Powinienem Funboxa odesłać prezesowi żeby wsadził go sobie w buty i był wyższy. Ponadto jest to kolejny żywy dowód na to, że opinie o nim są/były pisane na zlecenie Orange i nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.

Serdecznie Wam dziękuję za poświęcony mi czas oraz zaangażowanie.

Z poważaniem

Jacek

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

18 ODPOW. 18

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13002
  • 53414
  • 620

Funbox 3.0 i wzmacniacz TP Link RE650