- « Poprzedni
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Cały problem zaczął się jakiś miesiąc temu.
Z dnia na dzień zaczęła migać czerwona lampka, brak internetu.
Wszedłem na dach sprawdziłem czy kabel siedzi, ale wszystko było w porządku. Zrestartowałem modem i internet wrócił na jakieś 20-30 minut. Od tamtej pory tak działał mój internet>> restart>>> 20min działania koniec. Nie raz było tak że zaraz po restarcie od razu nie działał. Dzwoniłem na infolinie, kazali mi sprawdzić kartę sim w innym urządzeniu, podłączyłem do swojego smartfona i wszystko dzialało, tak udostępniałem swój internet kiedy oddałem urządzenie na reklamacje.
W niedziele odebrałem nowy sprzęt oraz nową nową kartę sim. Z racji tego że miałem do pracy na godzinę 14 z rana zamontowałem wszystko jak należy- działa. Mocny sygnał jak na moje warunki RSRP -67dBm.
Wracam wieczorem z pracy. Lampka miga na czerwono.
Nie mam pojęcia gdzie leży problem, na pewno nie w sprzęcie.
Proszę o pomoc bardziej doświadczonych.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania
Rozwiązanie:
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prawdopodobnie tak. Prześledź przez jakiś czas działanie usługi. IPv6 jest problematyczne. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
@michalov91napisał(-a)Cały problem zaczął się jakiś miesiąc temu.
Z dnia na dzień zaczęła migać czerwona lampka, brak internetu.
Wszedłem na dach sprawdziłem czy kabel siedzi, ale wszystko było w porządku. Zrestartowałem modem i internet wrócił na jakieś 20-30 minut. Od tamtej pory tak działał mój internet>> restart>>> 20min działania koniec. Nie raz było tak że zaraz po restarcie od razu nie działał. Dzwoniłem na infolinie, kazali mi sprawdzić kartę sim w innym urządzeniu, podłączyłem do swojego smartfona i wszystko dzialało, tak udostępniałem swój internet kiedy oddałem urządzenie na reklamacje.
W niedziele odebrałem nowy sprzęt oraz nową nową kartę sim. Z racji tego że miałem do pracy na godzinę 14 z rana zamontowałem wszystko jak należy- działa. Mocny sygnał jak na moje warunki RSRP -67dBm.
Wracam wieczorem z pracy. Lampka miga na czerwono.
Nie mam pojęcia gdzie leży problem, na pewno nie w sprzęcie.
Proszę o pomoc bardziej doświadczonych.
W sprzęcie nie koniecznie, choć osobiście przywrócił bym profilaktycznie do fabryki. Na pewno sprawdził bym "zaprawienia" przewodów...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Przywrócenie do ustawień fabrycznych nic nie dało. Internet do stacjonarki mam po kablu, myślę jedynie że może te IPv6 tam coś pozmieniać. Pamiętam kiedyś w domu rodzinnym jak miałem internet po kablu, zmiane z automatycznego na podanie ip maski coś dało, tylko teraz zapomniałem co sie tam wpisywało.
Dodam również ze po każdym restarcie nie przywraca się fioletowa lampka tylko niebieska. ok -88dBm i co jakiś czas przeskakuje na chwilę z -88 na -67 i wraca z powrotem. to jest co najmniej dziwne bo niemożliwy jest tak częsty skok jakości w tak krótkim odstępie. rozumiem parametry mogłyby się zmieniać ale to cały czas jest z 88 na 67.
Faktycznie wymiana kabla łączącego modem z dachu do routera w domu może coś dać, ale sądzę że wrócę do was z tym problemem jutro bądź w czwartek.
EDIT: Po przywróceniu do ustawień fabrycznych, działa. od razu załączyła się fioletowa lampka.
10:53
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Jeżeli jakaś część kabla, wystawiona jest na działanie czynników atmosferycznych, mogą dziać się z nim różne rzeczy. Czekamy na info, czy reset do fabryki pomógł...
Faktem jest że usunięcie dopisku ipv6 czyni w niektórych przypadkach cuda
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
wyłączyłem ptaszek IPv6 i już nie zmienia się z fioletowego na niebieski tylko jest cały czas fioletowy, problem solved????
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Prawdopodobnie tak. Prześledź przez jakiś czas działanie usługi. IPv6 jest problematyczne. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://nasz.orange.pl/t5/Baza-wiedzy-Światłowód-i/Problemy-z-protokołem-quot-IPv6-quot/ta-p/19036
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Witam, mam identyczne objawy na zestawie Orange Flybox Sky. Jest to już drugie urządzenie (pierwsze było wymienione), a problem pozostał. A gdzie w tym sprzęcie (Orange Flybox Sky - popularne ODU IDU 200) wyłącza się IPv6? Nie mogę doszukać się takiej opcji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
IPv6 usuwasz z loginu Neostrady...xxxxx@neostrada.pl/ipv6 w opcjach połączenia z internetem...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
To jest raczej internet mobilny, nie Neostrada. Karta SIM w zewnętrznym modemie ODU, połączone z routerem IDU przewodem koncentrycznym. Ponawiam pytanie: czy się da i jak w tym zestawie wyłączyć obsługę IPv6?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Flybox Sky - ciągle przerywanie połączenia
Nie mam przed sobą tego modemu. Szukaj w ustawieniach internetu IPv6. Ewentualnie może @michalov91 Ci podpowie, gdzie odhaczyć/wyłączyć IPv6....wwtym przypadku będzie to w postaci pola do odhaczenia...
- « Poprzedni
- Następny »