- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
Proba aktualizacji zakonczyla sie fiaskiem: "Brak aktualizacji oprogramowania, zainstalowana wersja jest najnowsza."
A soft ciagle: SG30_sip-pl-2.10.40.17
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
@bgolab123 wykonaj reset modemu do ustawień fabrycznych i ponów aktualizację jeżeli nie pobierze się najnowsza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
Tu jest opisana podobna sytuacja z problemem aktualizacji i problem sie "sam" rozwiazal.
https://nasz.orange.pl/t5/Modemy-i-routery/Wifi-z-FB-3-0/td-p/221413
Moze Orange zarzadza tym i po jakims czasie robi uaktualnienia. FB2 aktualizowal sie sam...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
@bgolab123 jak uważasz, oczywiście modem powinien sam pobrać najnowszy soft , ale można spróbować mu w tym pomóc 😉 zresztą w przytoczonym przez Ciebie wątku też są wspomniane restarty 🙂
PS.
Jeżeli wolisz nie przywracać fabrycznych, spróbuj samego wyłączenia i włączenia zasilania tzw. miękki reset.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
Restarty to robie po kazdej akcji. Sugestie dostalem by resetowac do ustawien fabrycznych - modem 2 dni temu mial ustawienia fabryczne;)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
@bgolab123 podpowiadałem reset do fabrycznych, na swoim przykładzie, u mnie co prawda FB 6 ale gdy po pierwszym podłączeniu po tygodniu działania nie pobrał drugiej aktualizacji (a wiedziałem że jest nowsza) to reset do fabryki pomógł i już po nim modem uruchomił się z nowym softem (stąd moja sugestia).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
@bgolab123Istnieje szansa, że wymuszanie aktualizacji nie zostanie w systemach bez echa. Musisz cierpliwie poczekać, aż zostanie to "zauważone" Aktualizacje odbywają się w pakietach i przeważnie w nocy. Kontroluj rano jak to wygląda i informuj
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
Aktualizacje pewnie idą po adresie MAC urządzenia i musi wejść w kolejkę taki adres. Ewentualnie niech przez infolinię/czat wymuszą aktualizację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FUNBOX 3.0 (swiatłowod): DDNS/NAT - problemy
Poczekam bo i tak pracuje z domu a lokalnie cala automatyka mi dziala.
W skrajnym przypadku zmienie zachowanie aplikacji by raportowaly do clouda i z clouda braly komendy do wykonania wiec omine ten problem. Podobnie z kamerami. Opcji duzo.