Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

FB6 brak ssid = brak sieci


Poziom 11, Tropiciel Przestworzy
  • 7
  • 13
  • 0

FB6 brak ssid = brak sieci

Witam. 

Jestem informatykiem.

Od 2 dni testuję u siebie ten sprzęt (Funbox 6) (nowy światłowód predkosci 950/310)

Problem jest taki że na wszelakich ustawieniach:

wifi 6 też wyłączałem, ukrycie ssid na 2,4 i na 5ghz skutkuje brakiem możliwości podłączenia jakiegokolwiek sprzętu w domu. Sieci znikają. Co z tym problemem zrobią informatycy? 

Chcę mieć ukryte sieci.

Posiadam jeszcze Netgear R7800 ten działa bez problemu. Jest w tej chwili jako AP drugi po ethernecie w innym pokoju na innych ręcznie ustawionych częstotliwościach.(Oczywiscie bez niego też FB6 po ukryciu ssid wifi znikało.

Chyba, że zna ktoś magiczne rozwiazanie tego problemu. 

Soft najnowszy w FB6

 

 

14 ODPOW. 14

Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 12788
  • 52625
  • 602

FB6 brak ssid = brak sieci

@gromprezesMagiczne nie. Poczekajmy chwilę na użytkowników którzy sprawdzą ten problem na swoich FB6. Jeśli to samo powtórzy się na innych modemach (temat pierwszy raz na NO), będziemy kombinować.

Najprawdopodobniej jakiś drobiazg w sofcie wyłączający wifi, zamiast je ukrywać (efekt ten sam, ale z ukrytego lepiej się korzysta niż z wyłączonego)


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29458
  • 270

FB6 brak ssid = brak sieci

@gromprezes  potwierdzam faktycznie ukrycie ssid powoduje rozłączenie sprzętów działających po wifi, nawet w menu konfiguracyjnym w sekcji zaawansowane ustawienia wifi dodawanie urządzeń które mogą uzyskiwać połączenie za pomocą wifi, a pokazują się gdyż były wcześniej zapisane w mojej sieci na nic się zdaje. Także odkryłeś kolejny błąd w oprogramowaniu FB 6.


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 12
  • 34
  • 0

FB6 brak ssid = brak sieci