- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
FB6 brak ssid = brak sieci
Witam.
Jestem informatykiem.
Od 2 dni testuję u siebie ten sprzęt (Funbox 6) (nowy światłowód predkosci 950/310)
Problem jest taki że na wszelakich ustawieniach:
wifi 6 też wyłączałem, ukrycie ssid na 2,4 i na 5ghz skutkuje brakiem możliwości podłączenia jakiegokolwiek sprzętu w domu. Sieci znikają. Co z tym problemem zrobią informatycy?
Chcę mieć ukryte sieci.
Posiadam jeszcze Netgear R7800 ten działa bez problemu. Jest w tej chwili jako AP drugi po ethernecie w innym pokoju na innych ręcznie ustawionych częstotliwościach.(Oczywiscie bez niego też FB6 po ukryciu ssid wifi znikało.
Chyba, że zna ktoś magiczne rozwiazanie tego problemu.
Soft najnowszy w FB6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gromprezesMagiczne nie. Poczekajmy chwilę na użytkowników którzy sprawdzą ten problem na swoich FB6. Jeśli to samo powtórzy się na innych modemach (temat pierwszy raz na NO), będziemy kombinować.
Najprawdopodobniej jakiś drobiazg w sofcie wyłączający wifi, zamiast je ukrywać (efekt ten sam, ale z ukrytego lepiej się korzysta niż z wyłączonego)
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
@gromprezes potwierdzam faktycznie ukrycie ssid powoduje rozłączenie sprzętów działających po wifi, nawet w menu konfiguracyjnym w sekcji zaawansowane ustawienia wifi dodawanie urządzeń które mogą uzyskiwać połączenie za pomocą wifi, a pokazują się gdyż były wcześniej zapisane w mojej sieci na nic się zdaje. Także odkryłeś kolejny błąd w oprogramowaniu FB 6.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
Też sprawdziłem na moim FB6 (ten, co nie nadaje 2.4GHz). Po włączenia ukrywania nie można połączyć się z siecią, choć jest ona widoczna. Tak, że tego...