Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak połączenia z internetem

ROZWIĄZANE

Poziom 5, Obserwator Przestworzy
  • 1
  • 0
  • 0

Brak połączenia z internetem

Witam, zresetowalam ruter na komputerze i telefonie jest ze połączono full zasięg ale internet i tu i tu nie działa. „ nie udało się nawiązać połączenia” co robić?
1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Rozwiązanie:

Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Brak połączenia z internetem

Zaznaczony został Airbox, więc to nie będzie Neostrada.

 

Spróbuj sprawdzić w Mój Orange, czy wszystkie rachunki zapłacone (https://www.orange.pl/zaloguj.phtml). Następnie najlepiej przywrócić Airbox do ustawień fabrycznych. Zależenie od wersji urządzenia, na tych które posiadają ekranik można skorzystać z tej instrukcji: https://www.youtube.com/watch?v=-moFBxaS51w

 

Dla tych z czteroma diodami, na jednek z krawędzi są dwa przyciski, Power i WPS. Należy oba jednocześnie przycisnąć i trzymać przez 10 sekund.

 

Po zresetowaniu należy wejść na stronę konfiguracyjną (tj. 192.168.1.1). Login i hasło jest admin. Następnie wpisać kod PIN i zobaczyć czy działa.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

5 ODPOW. 5

Poziom 36, Nawigator Galaktyczny
  • 3214
  • 7466
  • 136

Brak połączenia z internetem

Jaki router i z jakiej oferty korzystasz? Więcej info Emotikon: Szczęśliwy


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 61
  • 108
  • 2

Brak połączenia z internetem

Czy router jest prawidłowo skonfigurowany?Np. wpisany login i hasło do usługi (tak przynajmniej jest przy Neostradzie)


Poziom 14, Tropiciel Przestworzy
  • 6
  • 5
  • 1

Brak połączenia z internetem

Weronika_73. Jeśli kiedykolwiek powiązałaś - połączyłaś urządzenia : komputer i komórka z routerem. To maja utworzone profile i pamiętają klucz zabezpieczeń WiFi. Dlatego połączenie na nich będzie istniało. 

Ale pytanie wszystkich tu dotyczyło routera i czy login i hasło do usługodawcy

np. Orange jest wpisane

twój login@neostrada.pl i hasło zawiera przeważnie 8 znaków.

 

Czy było faktycznie resetowany do ustawień fabrycznych (Factory Default) ?

Routery Orange Livebox2,i 3 , Funbox, FunBox2.0 i wyższe posiadają mechanizm pobrania automatycznego loginu i hasła. Po resecie do ustawień fabrycznych. Nie trzeba tych danych pamiętać, System pobierze je sam.

Jeśli to router prywatny - kupiony w sklepie. Żaden z powyższych.

Ustawienia loginu i hasła po resecie do ustawień fabrycznych są puste i musisz je tam wpisać sama.

Czyli trzeba znaleźć instrukcje do routera przeważnie w pudełku od routera. Zalogować się na jego stronę konfiguracyjną i wpisać. 

 

Pozdrawiam.


Pracuję w Orange
  • 866
  • 1045
  • 73

Brak połączenia z internetem

Zaznaczony został Airbox, więc to nie będzie Neostrada.

 

Spróbuj sprawdzić w Mój Orange, czy wszystkie rachunki zapłacone (https://www.orange.pl/zaloguj.phtml). Następnie najlepiej przywrócić Airbox do ustawień fabrycznych. Zależenie od wersji urządzenia, na tych które posiadają ekranik można skorzystać z tej instrukcji: https://www.youtube.com/watch?v=-moFBxaS51w

 

Dla tych z czteroma diodami, na jednek z krawędzi są dwa przyciski, Power i WPS. Należy oba jednocześnie przycisnąć i trzymać przez 10 sekund.

 

Po zresetowaniu należy wejść na stronę konfiguracyjną (tj. 192.168.1.1). Login i hasło jest admin. Następnie wpisać kod PIN i zobaczyć czy działa.


Zespół Nasz Orange
  • 2832
  • 10920
  • 150

Brak połączenia z internetem

@Weronika_73 🙂

▬▬▬

Pokaż szczegóły
Jeszcze na marginesie Mrugający robot przypomnę najpożyteczniejszą zasadę panującą na NO:
Jak rozmawiać na Nasz Orange?Jak rozmawiać na Nasz Orange?