27-12-2017
13:00
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-12-2017
13:00
Brak LTE
Witam otoż mam internet i router mobilny w orange nagle internet przestał działać dzwoniłem do obsługi klienta i pani tam mowila ze jest przekroczony pakiet i ze od 26 bedzie okej internet działa na innych urzadeniach jest lte ale w routerze nie wczeniej zawsze było lte prosze o pomoc
Etykiety:
1 ODPOWIEDŹ 1
27-12-2017
13:15
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
27-12-2017
13:15
Brak LTE
Ale mamy dziś już 27. Czy nadal masz wykorzystany limit? po jednym dniu?
Jaki masz router?
Jaki masz router?