Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

Brak Internetu.

ROZWIĄZANE

Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6375
  • 26067
  • 216

Brak Internetu.


@Tomin82napisał(-a)

...

problem leży u mnie i jeszcze na koniec rozmowy podjęła decyzję o przywróceniu ustawień fabrycznych mojego modemu, co zostało szybko wykonane.

...


Czyli łącze działa, nie ma żadnej awarii. No i dobrze. Gdybyś do tego mógł pokazać jak stan łącza raportuje FB6, to byłoby ładne potwierdzenie tej diagnozy.

To w sumie dobrze, tylko w takim razie Ty nam tu piszesz że to u ciebie nie działa połączenie WiFi między Twoim laptopem a FB6? Czy coś innego nie działa?

Pierwsza i podstawowa rzecz to trzeba się zalogować do FB6, na stronę konfiguracyjną, i zrobić test połączenia. Jeśli wyjdzie zgodnie z umową, to problem z łączem można jednoznacznie wykluczyć. W tej sytuacji także laptop połączony z FB6 przy pomocy kabelka eternetowego powinien normalnie mieć internet (co powinieneś także sprawdzić).

Kwestia WiFi jest bardziej skomplikowana - być może (choć to niezbyt prawdopodobne) że WiFi FB6 się zepsuło, ale możliwe też że po prostu coś je zakłóca. Bez konkretów z Twojej strony, z tego co napisałeś nic nie da się zasugerować.

Jeśli wymienisz modem i będzie dalej to samo, to hipotezę o uszkodzeniu FB6 będzie można odrzucić.

Koniecznie napisz coś więcej.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 50
  • 0

Brak Internetu.

Dziękuję wam wszystkim za pomoc, ale dzisiaj (z rana) mój stary modem właśnie "dokonał żywota" - kompletnie się wyłączając: przednie kontrolki zamigotały na pomarańczowo (górna i dolna), z tylnych kontrolek to paliła się pomarańczowa kontrolka, sama sieć nigdzie nie była dostępna, ale na szczęście nie wyczułem zapachu spalenizny.

Było mi miło odpowiedzieć wam na większość waszych pytań, wiem że niektórym to się nie spodoba, ale taka jest "kolej rzeczy".


Poziom 37, Nawigator Galaktyczny
  • 6375
  • 26067
  • 216

Brak Internetu.


@Tomin82napisał(-a)

...

wiem że niektórym to się nie spodoba, ale taka jest "kolej rzeczy".


Coś Ci się, z całym szacunkiem, jednak chyba pomyliło. To Ty szukasz naszej pomocy. Staramy się jak możemy żeby jej udzielić i robimy to najzupełniej bezinteresownie. Nie ma żadnego powodu żebyśmy w jakiś sposób oceniali czy wartościowali Twoje posty: to nie jest kwestia estetyczna czy kwestia gustu. Po prostu, masz większe szanse uzyskać lepszą radę jeśli podasz więcej informacji i tyle. Nie chcesz, nie możesz, nie masz ochoty - absolutnie, Twoje prawo, nikt Cię tu na pewno nie będzie oceniał.

To co jednak warto zawsze zrobić, i co jest takim minimum przyzwoitości, to żeby właśnie jakoś podsumować wątek: co właściwie się stało i jak się sprawa zakończyła. To pomaga innym, którzy będą w podobnej sytuacji w przyszłości.

W tym wypadku ciekaw jestem czy wymieniłeś w końcu ten modem i czy po wymianie problemy się skończyły.


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 50
  • 0

Brak Internetu.

j131, tak jak napisałem, wczoraj byłem w salonie Orange, zdałem zepsuty modem, dostałem nowy, a na mail mi przyszło Potwierdzenie przyjęcia sprzętu (poniżej).



Bez tytułu.png


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 14241
  • 58536
  • 709

Brak Internetu.

@Tomin82Zadamy więc pytanie: czy teraz wszystko jest ok?


Poziom 15, Badacz Przestworzy
  • 8
  • 50
  • 0

Brak Internetu.

Na tą chwilę jest wszystko w porządku i dzięki za pomoc 😁👍


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2704
  • 11150
  • 108

Brak Internetu.

@Tomin82super że usługa działa poprawnie. Jednak był problem z modemem. Życzę bezawaryjnej pracy modemu

Polecamy się na przyszłość 🙂

Pozdrawiam 🙂