Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.


Poziom 31, Pasjonat Galaktyczny
  • 6559
  • 16325
  • 87

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Hej czemu zawsze ale to zawsze jest problem z Kontem Mój Orange ? w soboty i niedziele Dziś chciałem wdrukować fakturę nie jest możliwe bo Orange na sobotę i Niedziele zawsze wyłącza mój Orange.

13 ODPOW. 13

Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 388
  • 1958
  • 3

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Obecnie sa prace serwisowe - najwidoczniej ten moment weekend jest najlepszy zapraszają od poniedziałku od godziny 7.00 rano 🙂


Poziom 41, Sternik Międzygalaktyczny
  • 13870
  • 57046
  • 684

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@Citi2017  kto jak kto, aleTy chyba znasz zasady działania obsługi aplikacji..można się przyzwyczaić 😁

Zawsze możesz zlecić przesyłanie na maila i problem z głowy. Jesteś wtedy niezależny o tych udogodnień.

Ja tak mam od lat.......

 


Poziom 19, Odkrywca Przestworzy
  • 185
  • 754
  • 1

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

U mnie działa, wszystko ok

Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19341
  • 55878
  • 757

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@Citi2017 też miałem z kontem Mój Orange problem. Cykl rozliczeniowy popada mi na trzeci tydzień miesiąca, wtedy, gdy Orange planuje prace serwisowe. Zmienić się cyklu rozliczeniowego nie da, ale i na to znalazłem rozwiązanie. Od kwietnia nie mam problemów z pracami serwisowymi.


Poziom 33, Ekspert Galaktyczny
  • 2638
  • 10836
  • 100

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Cześć @Citi2017 

Możesz poprosić doradce na infolinii Orange lub na Orange czacie aby faktury były przesyłane na Twój adres e-mail. Możesz  też zrobić na swoim kocie Mój Orange  w tym linku masz tą informacje 

 

Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29500
  • 271

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@Citi2017  nie zawsze ale dość często są problemy weekendowe, z tym że właśnie sprawdzałem apka MO działa i fakturkę można pobrać, na stronie niestety przerwa techniczna...


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Zaciekawiony wątkiem, zadzwoniłem do BOK'u. Informacja tożsama jak przy próbie logowania do MO (przerwa techniczna). A dokładniej, MAX informuje, o pracach nad ulepszeniem jakości usług, a tym samym dostęp do informacji o płatnościach i usługach jest na chwilę obecną nie realizowany. A czy to jest w ramach jakiegoś harmonogramu sprawdzę w poniedziałek. Zapytam, popytam, wypytam. Z czystej ciekawości.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29500
  • 271

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@Dawid_Paris  tak się dzieje tylko przez stronę natomiast przez apkę nie ma problemu z dostępem do płatności i usług (sprawdzałem osobiście, o czym pisałem wyżej).


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@slav72 Śmię zanegować Twoją wypowiedź. W czasie, gdy pisałem wiadomość, nie logowałem się do konta MO przez "www", natomiast odpalenie aplikacji MO skutkowało komunikatem jak napisałem wyżej. Na czas obecny drożność stała się faktem.