Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.
Nie można wyświetlić tego widżeta.

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Dopisze słów parę.

Dawno temu, może jak byłem jeszcze uczniem technikum, już nie zgadzałem się z pewnymi terminami/definicjami w sferze technicznej. Właściwie, to podnosiłem jakieś sformułowania, które wg młodego człowieka (mnie) były przez wykładowców definiowane w sposób jakże dla nich wygodny, ale nie mający odzwierciedlenia w fizyczności owych terminów. Piszę o tym, że dla mnie termin "Przerwa techniczna" była w tamtych czasach (1992r.-1997r.)jednoznaczna. Natomiast dzisiaj, jakże znajoma i może powszechna redundancja, nawet usług nie sprzętowych w ofercie danego dostawcy, powinna gwarantować swoim klientom dostępność 24/7/365. Takie są moje słowa.


Poziom 38, Pomocnik Międzygalaktyczny
  • 7197
  • 29502
  • 271

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@Dawid_Paris  nie wiem od czego to zależy że u jednego działa, a u innego nie ale u mnie dziś jak sprawdzałem około 16 i później około 19 to w apce wszystko działało łącznie z dostępem do faktur i usług, jaki by miało sens abym pisał nieprawdę???...🤔


Poziom 42, Mistrz Międzygalaktyczny
  • 19515
  • 56458
  • 767

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

Potwierdzam działanie apki Mój Orange. Tak jak napisał @slav72 od około godziny 10-tej mam już fostęp do konta przez apkę Jeśli nie działa, to trzeba zamknąć lub wyczyścić pamięć i od razu działa.


Poziom 20, Odkrywca Przestworzy
  • 198
  • 629
  • 2

sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.

@slav72 Nawigatorze, sądzę, że w tym, jak i w każdym innym temacie dotyczącym jakichkolwiek zmian, które niosą "Przerwy techniczne", nasza wiedza, jako abonentów kończy się na cierpliwości jej otrzymania, gdyż "to ma działać", lecz nie trzeba owych zmian publikować. To swoistego rodzaju tajemnica, której strzeże enigma operatora. Nie wiem co to mają na celu, nie wiem jakie korzyści z niej pozyskują, ale to się dzieje. Próba zdobycia wiedzy słownej/pisanej z BOK kończy się konsternacją rozmówcy po stronie BOK. Sądzę, że wynika to z dwóch kwestii. Mianowicie, pytanie/prośba o rozwiązanie problemu wykracza poza "wyszkoloną" odpowiedź konsultanta. Umyślnie napisałem "wyszkoloną". A drugi powód to brak technicznego i sprawdzonego, może nie w czasie rzeczywistym (choć i to jest do wykonania) odzwierciedlenia sytuacji abonenta. Rozwinąłem się umyślnie. Reasumują moją wypowiedź. Topowi operatorzy powinni dywersyfikować swoją infrastrukturę logiczną. Właśnie takie jest moje zdanie. Kłaniam się. D.P.