- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
Hej czemu zawsze ale to zawsze jest problem z Kontem Mój Orange ? w soboty i niedziele Dziś chciałem wdrukować fakturę nie jest możliwe bo Orange na sobotę i Niedziele zawsze wyłącza mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
Obecnie sa prace serwisowe - najwidoczniej ten moment weekend jest najlepszy zapraszają od poniedziałku od godziny 7.00 rano 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
@Citi2017 kto jak kto, aleTy chyba znasz zasady działania obsługi aplikacji..można się przyzwyczaić 😁
Zawsze możesz zlecić przesyłanie na maila i problem z głowy. Jesteś wtedy niezależny o tych udogodnień.
Ja tak mam od lat.......
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
@Citi2017 też miałem z kontem Mój Orange problem. Cykl rozliczeniowy popada mi na trzeci tydzień miesiąca, wtedy, gdy Orange planuje prace serwisowe. Zmienić się cyklu rozliczeniowego nie da, ale i na to znalazłem rozwiązanie. Od kwietnia nie mam problemów z pracami serwisowymi.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
Cześć @Citi2017
Możesz poprosić doradce na infolinii Orange lub na Orange czacie aby faktury były przesyłane na Twój adres e-mail. Możesz też zrobić na swoim kocie Mój Orange w tym linku masz tą informacje
E-faktura za usługi Orange https://www.orange.pl/omnibook/e-faktura-za-uslugi-orange#scrollNav-4
Pozdrawiam 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
@Citi2017 nie zawsze ale dość często są problemy weekendowe, z tym że właśnie sprawdzałem apka MO działa i fakturkę można pobrać, na stronie niestety przerwa techniczna...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
Zaciekawiony wątkiem, zadzwoniłem do BOK'u. Informacja tożsama jak przy próbie logowania do MO (przerwa techniczna). A dokładniej, MAX informuje, o pracach nad ulepszeniem jakości usług, a tym samym dostęp do informacji o płatnościach i usługach jest na chwilę obecną nie realizowany. A czy to jest w ramach jakiegoś harmonogramu sprawdzę w poniedziałek. Zapytam, popytam, wypytam. Z czystej ciekawości.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
@Dawid_Paris tak się dzieje tylko przez stronę natomiast przez apkę nie ma problemu z dostępem do płatności i usług (sprawdzałem osobiście, o czym pisałem wyżej).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
sobotę i Niedziele zawsze wyłączone mój Orange.
@slav72 Śmię zanegować Twoją wypowiedź. W czasie, gdy pisałem wiadomość, nie logowałem się do konta MO przez "www", natomiast odpalenie aplikacji MO skutkowało komunikatem jak napisałem wyżej. Na czas obecny drożność stała się faktem.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »