- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
Witajcie
Do końca umowy zostało mi 52 dni i chciałbym przedlużyć umowę przez stronkę,ale wyskakuje mi cały czas błąd Sprawdź poprawność wprowadzonych danych.
Jak się z tym uporać? Nie chcę telefonicznie przedlużać bo już mnie raz porobili,a do salonu trochę mam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
Poczekaj do poniedziałku bo może coś na stronce informatycy robią i dlatego masz błąd.
To czasami się zdarza... 😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
@kozakprzezneta nie jesteś pierwszą osobą która zgłasza ten problem - poczekaj do poniedziałku. Jeśli jednak problem nadal będzie systępowal proponuję kontakt z BOK w celu opisu całej sytuacji - niech CI produktowcy przygotują ofertę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
To już długo trwa niestety.Czy ktoś jeszcze ma taki problem?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
Tak, nie tylko Ty masz taki problem. Jeden z użytkowników w tym wątku również opisuje ten sam problem: https://nasz.orange.pl/t5/Strona-internetowa/Zmiana-oferty-nowe-zam%C3%B3wienie-nie-dzia%C5%82a/m-p/... Pozdrawiam.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
Mam do 30 listopada umowę i tez nie można uzyskać żadnej informacji na stronie więc udałem sie do salonu a tam kazali mi przyjechać dopiero w listopadzie.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
Specjalnie coś nie działa,żeby nie dać gratisu przy przedłużeniu umowy
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
przedłużenie umowy
kozakprzezneta napisał(-a):Specjalnie coś nie działa,żeby nie dać gratisu przy przedłużeniu umowy
@kozakprzezneta a gdy próbowałeś przejść proces składania zamówienia to pojawił Ci się konsultant, okno chata? Może warto przeprowadzić proces składania zamówienia przy współpracy z takim konsultantem, na bieżąco informować o błędzie...