- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
Od kilku miesięcy dostaję na mój numer telefonu – którego używam od września 1996 - wiadomości SMS o fakturach wystawianych przez Orange dla konta 0000XXXXXXXXXX. Informuję, że to nie jest moje konto. Proszę o wyjaśnienie tej sytuacji.
___________
* Wpis edytowany - zakryto nr konta bilingowego - moderator Bartłomiej
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
@And3 na forum nikt nie ma dostępu do danych klientów, więc nikt nie załatwi Twojej sprawy. Musisz to wyjaśnić z BOK, https://www.orange.pl/view/kontakt
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
@And3 Kilka tygodni temu był watek o podaniu niewłaściwego adresu mailowego na który przychodziły maile z fakturami zupełnie obcej osoby. Tu ten sam wariant tylko z SMS-ami. Wyjaśnić musisz i to na infolinii/czacie, ale czy się uda zmienić w cudzych danych źle podany Twój nr telefonu, to inna sprawa
Poczytaj....
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
@And3 a Ty masz abonament i powiadamianie o fakturach dla swojego numeru? Jeśli tak, o ile nie uda się załatwić sprawy w BOK i pod warunkiem że dysponujesz jeszcze innym numerem, to zmień dane do powiadamiania o swoich fakturach, a te dla innego klienta ignoruj. Ciekawe, czy klient dla podanego przez Ciebie ID jest jeszcze w Orange i czy nie zastanawia się dlaczego nie dochodzą do niego te SMSy,
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
Dziękuję wszystkim za pomoc. Spróbowałem podejść do sprawy od strony RODO. W końcu posługują się moim numerem (i to z innej sieci!) bez mojej zgody. Znalazłem inspektora ochrony danych w Orange; jego dane przecież muszą być dostępne. Wysłałem uprzejmego maila. Zobaczymy...
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
miesiąc (mniej więcej) minął... i @And3 nie pisze czy coś się udało wyjaśnić, zmienić... szkoda.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
fałszywy numer
Milczałem, bo od wysłania maila do rzecznika danych osobowych nic nowego nie zaszło, nie przyszła żadna odpowiedź. Ale też nie dostałem żadnego nowego SMS o cudzych fakturach... Więc może ktoś-gdzieś zadziałał.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś