- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
A czy prepaidowcy (orange free) mogą już korzystać z tego nowego MO ? Bo próbowałem się logować (www.orange.pl/beta.mojorange ) ale "Wystąpił nieznany błąd podczas logowania."
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
A mnie się udało przejść do NMO
Po zalogowaniu się do "starego" Mój Orange" zobaczyłem okienko o możliwości rejestracji w "nowym" Mój Orange", zarejestrowałem się bez najmniejszego kłopotu. I teraz buszuje co tam jest.
@Artur, dziękuję bardzo.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Chciałem przejść na "nowe mój orange", zacząłem rejestrację i na końcu wysyła link aktywacyjny na emaila ,ale do mnie dwa razy próbowałem i nic nie doszło dlaczego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
marcin78 napisał(-a):Chciałem przejść na "nowe mój orange", zacząłem rejestrację i na końcu wysyła link aktywacyjny na emaila ,ale do mnie dwa razy próbowałem i nic nie doszło dlaczego?
Trzeba poczekać.
Kody przychodzą z opóźniejem 5-10 minut i najlepiej jak ktoś się zarejestruje do NMO to poczekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Dobra doszły z opóźnieniem i poszło za drugim razem (pierwszy był już nieaktywny). Mam pytanko :jak bym chciał rodzicom też zmienić (od czasu do czasu coś tam zaglądam na ich konta ) i chce to zrobić z tego samego e-maila co dla siebie to pójdzie tak czy muszę z innego?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
marcin78 napisał(-a):Dobra doszły z opóźnieniem i poszło za drugim razem (pierwszy był już nieaktywny). Mam pytanko :jak bym chciał rodzicom też zmienić (od czasu do czasu coś tam zaglądam na ich konta ) i chce to zrobić z tego samego e-maila co dla siebie to pójdzie tak czy muszę z innego?
Raczej nie, bo w tym NMO adres email jest teraz twoim nickiem i jest przypisany do Twojego konta. Musisz użyć innego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
Zarejestrowałem się w NMO potwierdziłem rejestrację z maila a przy próbie logowania ma taki błąd:
Wewnętrzny błąd komponentu Rejestracja
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Obserwuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś
brak mozliwosci przejścia na nowy moj Orange
ja też tak mam jak można to rozwiązać aby mieć dostep